ibis
Booking.comUS$ 50
Hotels.comUS$ 50
ZenHotels.comUS$ 52
Beoordeeld op 2 augustus 2016 via mobiele applicatie

Hoewel dit hotel er echt niet uitspringt, durven ze flinke prijzen te vragen voor een overnachting incl. ontbijt. Wel blijkt dat als je via Internet reserveert, je een korting van ongeveer 15% krijgt. Probleem: ik had geen Internet in Marokko en het (gratis) wifi van het hotel werkte ook niet. Uiteindelijk wilde de receptionist ons tegemoet komen door onze creditcardgegevens zelf in te voeren in de pc (waar ik uiteraard bij bleef) en toen kregen we alsnog de Internetkorting.

Na controle dat de wifi op onze telefoon echt niet werkte hebben ze waarschijnlijk iets opnieuw opgestart, want verder heeft de wifi perfect gewerkt.

De kamers op de derde etage zijn moderner (nieuwer?) dan die op de eerste. Beide zijn even eenvoudig, op z'n Ibis'. Gelukkig kregen wij zo'n kamer op de derde verdieping. Helaas werkt de airco centraal en niet heel goed. Het is te doen in de zomer, maar het is natuurlijk ook wat je gewend bent. Wij vonden een dekbed wat overdreven (understatement) en hebben het dus uit de hoes gehaald. Die was voldoende warm.

Het ontbijt is prima. Redelijk wat variatie en alle brood en dergelijke is vers. Dat hebben we deze vakantie ook heel anders meegemaakt.

Er is een fijn zwembad met ligbedden, een stenen terras en grasvelden. Je kunt er prima ontspannen. De bar is wel wat beperkt qua frisdrank.

De auto kun je op het parkeerterrein van jet station zetten. Die wordt dan dag en nacht bewaakt. Dat kost ongeveer Dh. 15,00 en dat is een normale prijs.

Al met al is ook dit Ibis hotel gewoon een Ibis hotel. Niets meer, niets minder.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 10 maart 2016

Voor de werkzaamheden in Oujda en Jerada hadden we gekozen voor het IBIS Hotel Oujda, naast het station en prima om van en naar toe te rijden. Perfecte parkeer gelegenheid voor de deur.
Het hotel heeft zoals je van IBIS gewend bent 2 sterren. De kamer is standaard, het personeel vriendelijk.

Kamertip: Kies een kamer aan de Tuinzijde met uitzicht op het zwembad
Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
IBISOUJDA, Directeur général van Ibis Oujda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 maart 2016

Madame,

Vielen Dank für Ihre Anmerkungen zu Ihrem Aufenthalt im ibis Oujda.

Es ist mit großer Freude, dass wir Ihre Komplimente erhalten. Auch wir werden sicherlich Ihre Kommentare mit unserem Team teilen. Ihre Zufriedenheit ist die beste Belohnung für unsere Mitarbeiter, die Tag für Tag arbeiten einwandfreien Service zu bieten.

Warten Sie wieder begrüßen zu dürfen, Genehmigen Sie, Herr, unsere besten Wünsche zum Ausdruck zu bringen.

herzlich

Management

Beoordeeld op 25 oktober 2015

Tijdens een studiereis hier verbleven. Hotel was prima, wel erg gedateerd. De kamers aan de voorzijde liggen aan een drukke weg, hierdoor erg slecht geslapen.
Een voordeel vonden wij wel dat we een biertje konden drinken in het hotel.
Oudja zelf vond ik niet echt bijzonder.

Kamertip: Kies een kamer aan de achterzijde ivm de drukte
Datum van verblijf: mei 2015
IBISOUJDA, Directeur général van Ibis Oujda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 oktober 2015

Dear,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Oujda.
I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.

At ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

We appreciate your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Beoordeeld op 22 april 2013

Ik heb in Marokko al vaker in verschillende Ibis-hotels geslapen en ze hebben altijd een goede prijs-kwaliteit verhouding. Niet duur, schone kamers, redelijk uitgebreid ontbijt. Deze keer in Oujda was rampzalig. Vieze badkamer (haren op de grond.... brrrr), keihard kussen, de koffie was erg matig en als top of the bill werd ik na het uitchecken door een personeelslid verdacht van het stelen van een handdoek, nota bene in de lobby. Ik was zo vriendelijk om mijn koffer open te doen om "voor alle zekerheid" even te kijken. Mevrouw waagde het om zelf met haar handen tussen mijn spullen te gaan graaien. Pardon??!!!

Kamertip: Vraag een kamer met uitzicht op het zwembad, aan de achterkant want die aan de straatkant hebben last van het verkeer.
Datum van verblijf: april 2013
  • Reistype: Reisde voor zaken