Vandaag geopend: 09:00 - 20:00

vanaf 44,58 US$
vanaf 58,19 US$
vanaf 56,02 US$
Beoordeeld op 26 oktober 2019 via mobiele applicatie

Wij zijn met Ranch de Diabat 2 uur op dromedarissen gaan rijden. Mustafa was een gezellige guide die uitstekend Engels spreekt en erg lief is voor zijn dieren. Bovendien maakt hij mooie foto’s. Zeker doen als je in Essouira bent.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 20 oktober 2019

Leuke strandrit op een Fijn en betrouwbaar paard. De manege is zeer goed verzorgd en de paarden hebben een ruime stal. Alles is zeer profesioneel en men is vriendelijk.

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 8 mei 2019

We hebben met ons gezin een prachtige rit gemaakt op kamelen door de duinen en over het strand. Onze gids was heel vriendelijke en behulpzaam en heel goed voor zijn dieren. Hij heeft ook een leuke fotoshoot van ons gedaan op t strand. We werden opgehaald in het centrum en weer teruggebracht. Echt een aanrader!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 7 januari 2019 via mobiele applicatie

Hele leuke excursie gehad!

Netjes opgehaald en terug gebracht naar Essouira. Wij waren maar met z’n tweeen. We kregen eigenlijk een privé gids die met ons mee ging met de kamelen.

Wij hadden gekozen voor een wandeling van 1 uur. We werden mee genomen door de duinen en naar het strand. Hele mooie omgeving!

De kamelen zelf zijn erg rustig, goed getraind en worden met liefde en respect behandeld.

De gids die we hadden was erg aardig, en vertelde ook wat over de omgeving en over de kamelen. En hij maakte ook erg mooie foto’s! Voor de mensen die leuk vind om een foto boek te maken of deze op social media te zetten is het een aanrader!

Ik vond het erg spannend op de kameel en dat was ook geen enkel probleem!

Echt een aanrader!

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Met kinderen van 8, 10 en 13 eerst een uurtje over t strand gereden. Met begeleiding. Daarna met vriendin die ook goed kon rijden verder over het strand galopperen en door de duinen terug. Prachtige natuur. Goede profi begeleiding. Mooi goed verzorgde paarden. Prijzen staan op de website dus je hoeft niet ingewikkeld te onderhandelen. Echt een aanrader. Ik had wel spierpijn de volgende dag, maar dat hoort erbij als je niet heel regelmatig rijdt.