Leg de laagste prijs van deze websites vast
StayForLong
Trip.com
Travelocity
eDreams
Beoordeeld op 15 juni 2019

Mooi en luxe hotel met uitstekende service en heerlijk eten. Personeel is erg gastvrij en het bar-team bestaande uit Manish en Vishal voorziet je van de lekkerste cocktails! In het buffet restaurant is de kwaliteit van het eten iedere avond weet uitstekend, en de begeleiding van onze favoriete gastvrouw Stacy maakt je avond compleet. Kortom , een aanrader voor een verblijf op Mauritius!

Datum van verblijf: juni 2019
Sofitel_Imperial, Gérant van Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2019

Dear Guest,

We are glad to read your nice review.

Manish, Vishal and Stacy send you their best regards and thank you for your kind appreciations.

We hope to welcome you back for future holidays

Kind Regards

Guest Relation Service

Beoordeeld op 24 oktober 2018

Het hotel wordt volgend jaar gedeeltelijk gerenoveerd. Zo op zicht een super goed hotel, ik vind alleen dat de badkamers beter gepoetst kunnen worden, de voegen van de tegels vond ik super smerig. Gelukkig had ik wat badkamer en toiletreiniger meegenomen uit Nederland. de tuin is super groot, het strand is goed te doen. We waren in september 2018, net de overgang van het seizoen. Je hebt soms last van de Muzzles, een kruising tussen een vlieg en een mug/bij... die zijn bij windstilte nadrukkelijk aanwezig. Muggenspray helpt. De bediening is goed, eten goed. Alleen de dranken zijn 1/3 meer duurder dan in Europa. Cocktails zijn niet zo bijzonders.

Kamertip: begane grond tuinzijde richting het strand...
Datum van verblijf: september 2018
Sofitel_Imperial, Gérant van Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Dear Guest,

Thank you for your feedback.
We appreciate your remarks and have noted the challenges you reported, which will be remedied at hotel level.

We hope to have the opportunity of being of service to you again.

Kind Regards

The Sofitel L'Imperial Resort Team

Beoordeeld op 7 oktober 2018

Voor een gezinshuwelijksreis geboekt voor mooie prijs. Wat een hotel, wat een Luxe begint al bij ontvangst, kamer is schitterend en bediening super! .Heerlijk strand. Snorkelen kan wel maar klein stukje. Aanrader is de gratis boottocht om te gaan snorkelen. Zelfs nog dolfijnen gezien naast de boot.Eten is elke avond anders, presentatie ervan mooi en zo erg lekker! Gratis Hamam/sauna wederom met luxe bedden en 1 en 2 pers.bedden bij het zwembad met dikke kussens, parasols en gratis handdoeken elke dag. Het voelde alsof we elke dag schone bedden kregen naast de handdoeken. De bedden hadden heerlijke dekbedden (helaas te prijzig voor thuis) en zelfs een dekbed onder je wat een heerlijk luxe gevoel gaf bij slapen. elke dag werd zelfs het kinder opklapbed in en uitgeklapt en ons bed opgemaakt voor de nacht met chocolaatje. Onze schoonmaakster Soila was superaardig en elke dag verrastte ze ons wel met iets in de kamer. Samen met Arvinda die vanaf dag 1 voor ons klaar stond gaven ze ons elke dag weer een glimlach met handdoeken in een vorm of presentje of iets lekkers. En hun plezier straalde er vanaf, bij iedereen eigenlijk. Deze mensen lachen met hun ziel, en dat voel je. De mensen bij de receptie staan altijd klaar en regelen vanalles voor je (zelfs speciaal boot geboekt voor ons). Kumar bedankt voor heerlijke thee voor thuis (te weinig van helaas ;-) superlekker nl. ) en het Management (speciaal Anushka waar we leuk mee hebben gepraat) super idee om cocktailuurtje te plannen en hierdoor met de gasten te kunnen praten. Het persoonlijke presentje die ik daarna van haar kreeg omdat wij haar personeel complimenten hadden gegeven vond ik hartverwarmend.jullie gaan een stap verder dan gewoon gastvrij. Wij hebben zeer genoten en komen zeker nog een keer terug.

Kamertip: Hadden een familiesuite met uitzicht japanse tuin is een aanrader, heerlijk rustig.
Datum van verblijf: september 2018
Sofitel_Imperial, Gérant van Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 oktober 2018

Dear Valued Guest,

Thank you very much indeed for your excellent feedback.
What a pleasure to learn that your Mauritian holidays was up to your expectations.

We hope to have the pleasure of your visit soon again in our corner of paradise.

Warmest regards

The Sofitel Mauritius L'Imperial Resort Team

Beoordeeld op 19 september 2018 via mobiele applicatie

Perfect hotel perfecte locatie super vriendelijk personeel aangename temperatuur in september en oktober begin van de zomer eten zeer afwisselend .alles wat wenselijk is voor een supermooie vakantie ,ook leuk zij de excursies ,compact eiland wat in opbouw is ,vriendelijk en de stranden zijn erg mooi zeker aan de westkust met elke avond een schitterende zonsondergang ,port Loui is de hoofdstad moet je een keer gezien hebben , maar is geen must,verder van alles te zien zeker ook op het water

Datum van verblijf: september 2018
Sofitel_Imperial, Gérant van Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 september 2018

Dear Valued Guest,

Thank you for your excellent review and rating.
We are pleased to learn that your stay has been very great at the Sofitel L'Imperial and that you
enjoyed Mauritius immensely.

We look forward to your visit in a not too distant future.

Best Regards

The Sofitel L'Imperial Resort Team

Beoordeeld op 15 augustus 2018 via mobiele applicatie

Gezellig en zeer rustgevend hotel met prachtig zicht op zee! Perfecte locatie om van de zonsondergang te kunnen genieten.
Goede service en bediening. Zalige ligbedden rond zwembad en aan het strand.
Zeer uitgebreid buffet zowel s’morgens en s’avonds.

Datum van verblijf: augustus 2018
Sofitel_Imperial, Gérant van Sofitel Mauritius L'Imperial Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 augustus 2018

Dear Valued Guest,

Thanks for your nice review.

We are so pleased to learn that you enjoyed your holidays.

We hope to have the pleasure of your visit again.

Best Regards,

The Sofitel L'Imperial Team