Beoordeeld op 28 mei 2019

Wat een heerlijk resort! Vanaf het moment dat we aankwamen (met watervliegtuig) tot we vertrokken. Het resort is smaakvol ingericht (veel hout en zand op de vloer) en heeft een goede vibe. De huisjes zijn ruim, beschikken over een open badkamer en hebben een groot overdekt terras waardoor je ook voor de schaduw kunt kiezen. Wij zaten aan de sunset kant, al is de sunrise kant ook prima te doen. Het zwembad met terras en bar is namelijk aan de sunset kant gesitueerd, waardoor je de zon daar onder kunt zien gaan. Daarbij was het eten heerlijk. Veel variatie en genoeg keuze. Wat ons vooral opviel was hoe vriendelijk het personeel is. We hebben meerdere malen gesnorkeld, dat begeleid werd door de duikschool. Haaien, schildpadden en roggen, we hebben ze allemaal gezien. Het feit dat we overwegen om in oktober weer terug te komen, zegt eigenlijk al genoeg. Mocht je dit resort overwegen, gewoon doen.

Datum van verblijf: mei 2019
rainersteinhilber, General Manager van Innahura Maldives Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2019

Dear Philippine,

Thank you for choosing to spend your holiday at Innahura Maldives Resort and for taking the time to let us know how much you have enjoyed it.

Your compliments are very much appreciated and we are glad you have thoroughly enjoyed our resort and in particular the natural charm of our beautiful Island and the impeccable guest service. My team and I always try our very best to exceed the expectations of our guests and it certainly puts a smile on my face to know that you have had a wonderful stay.

We cannot wait to welcome you on your return for another memorable holiday on the shores of Innahurau. Please do contact us directly for your next booking, our team would be more than happy to be of assistance!

Sunny greetings
Rainer Steinhilber
General Manager

2 dagen geleden beoordeeld

Kamertip: 208 lovely spot
Datum van verblijf: maart 2020
rainersteinhilber, General Manager van Innahura Maldives Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd gisteren

Beoordeeld op 17 april 2020

Datum van verblijf: maart 2020
rainersteinhilber, General Manager van Innahura Maldives Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 april 2020

Beoordeeld op 7 april 2020

Datum van verblijf: maart 2020
rainersteinhilber, General Manager van Innahura Maldives Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 april 2020

Beoordeeld op 29 maart 2020 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2020
rainersteinhilber, General Manager van Innahura Maldives Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 maart 2020