“Heerlijk gegeten ”

Geclassificeerd als nr. 4 van 1.057 Restaurants in Takayama
Keukens: Japans
17 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten
Genoten van het heerlijke eten en een zeer gastvrije kok/barman en gezellige entertainer die goed Engels en Duits spreekt.
De kipsalade en het speciale hida beef zijn een aanrader. Een speciale ambiance!

Datum van bezoek: maart 2020

27 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Over het algemeen hebben we heerlijk gegeten in Japan maar dit gezellige kleine restaurantje in Takayama staat met stip op 1. Wat een genot om hier te eten! De chef weet hoe smaken elkaar kunnen versterken en maakt creatieve gerechten die stuk voor stuk fantastisch zijn. Tel daarbij op dat de sfeer goed is, de chef gastvrij, de drank rijkelijk vloeit en er zachte jazzmuziek uit de speakers komt; alle ingrediënten voor een topavond. Mis het niet als je in Takayama bent!

Datum van bezoek: september 2019
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We zochten een restaurantje niet te ver van onze minshuku en kwamen via google maps hier terecht. Absoluut een aanrader. Het is maar klein met 8 zitplaatsen aan de bar en wat losse tafeltjes. Beste dus om te reserveren of zorg dat je om zes uur voor de deur staat. De kok heeft in Duitsland gestudeerd en maakt heerlijke gerechten van lokale producten met een Westerse inslag. Ook prettig dat hij veel groente en rauwkost gebruikt, dat hebben we tot nu toe wel eens gemist hier. Hij maakt alles zelf ter plekke dus zorg dat je geen haast hebt. Snel een hapje eten is hier niet aan de orde. Ga lekker zitten en geniet. Het is ons zo goed bevallen dat we hier twee keer hebben gegeten.

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Het was zo lekker dat we het niet konden laten om er twee avonden na elkaar te gaan eten. De kok maakt alles klaar in zijn eentje. Het beste tot nu toe op onze reis! Lars en Lize

18 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben de hele avond genoten van heerlijk eten aan de bar. Alles smaakte geweldig! We zaten met nog 3 leuke stellen aan de bar en konden de eigenaar zien koken. Je moet een beetje geduld hebben, maar aangezien het zo gezellig is, is dat juist leuk :) Top avond !

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die Sakurajaya bekeken, bekeken ook

Takayama, Prefectuur Gifu

In Sakurajaya geweest? Deel je ervaringen!