Trip.com
Beoordeeld op 16 september 2019 via mobiele applicatie

Mooie kamer met King Size bed. Airco werkt goed en wij zaten hoog genoeg om de rode zee te kunnen zien. Badkamer is heel klein. Cabine is slap en krap. Kraan hang er een beetje bij, niet wat je er van mag verwachten. Ontbijt prima. Geen privé parkeer gelegenheid. Kan meer van gemaakt worden.

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 23 maart 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel om te overnachten: goeie kamers, goed uitgebreid ontbijt (incl vers omelet), tv, douche, minibar en airco. Bedden daarentegen zijn vrij hard en vooral de Wi-Fi is echt heel slecht! Als je geluk hebt, kun je meeliften om die van een ander hotel of smorgensvroeg als iedereen nog op één oor ligt.
Hotel ligt middenin het centrum dus je kunt alles op loopafstand doen. Taxi kost hier overigens niks, 1JD of als je met meerdere mensen gaat 3JD

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Hotel is qua ligging goed. Dichtbij strand en restaurantjes rondom. Wifi is dramatisch. 100x opnieuw inloggen vanaf een bonnetje. Muziek op de gang ging na vragen om 22.00u ‘s avonds uit. Badkamer is oke. Matrassen van de bedden zijn niet van geweldige kwaliteit. Klein zwembad aanwezig. Wel vriendelijke en goede service!

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel. Schone kamer. Alleen de matrassen zijn van een mindere kwaliteit. Te zacht en je voelt de vering. Goed restaurant. Service uitstekend. Soms een beetje langzaam, maar dat begrijpen we met deze temperaturen en ramadan.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Schoon hotel vriendelijke staf. Goed ontbijt met versgemaakt omelet. Geen alcohol

Goede bedden
Prima badkamer
Shampoo en douchen gel aanwezig
Tv op de kamers en airconditioning
Grote lobby
Zwembad aanwezig

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde alleen
liezl p, Front Office Manager van Captain's Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2017

Dear Ms. Annette,

Thank you for your feedback and I am really glad to read that your stay at Captain's Tourist Hotel had been wonderful. I will make sure to thank the team on your behalf for providing you a wonderful experience and meeting your expectation during your visit.

We look forward having you back which we hope will be soon

Best regards,
LIZA