Priceline
Vio.com
Beoordeeld op 28 mei 2018

We hadden hier lastminute een overnachting geboekt, en hadden daar zeker geen spijt van. We kwamen erg vroeg, rond een uur of tien, aan, maar toch werd er niet moeilijk over gedaan om een kamer voor ons schoon te maken zodat we direct konden inchecken.

Het hotel is rustig gelegen. De straat ziet er niet zo mooi uit, maar we voelden ons er niet onveilig. De kamer was vrij basic, maar wel ruim en schoon, met als leuk detail een zwaan van handdoeken op het bed. De douche deed er even over om warm te worden, maar werd dat uiteindelijk wel. 's Ochtends werd een standaard Jordaans ontbijt geserveerd.

Naast het hotel zit een wasserette waar je voor een schappelijke prijs je kleding kan laten wassen.

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 30 april 2017

In rondreis zelf dit hotel gekozen omdat aangeboden hotel door organisatie niet goed uit de reviews kwam. Hier hadden we geen spijt van!
Achter de hoofdstraat gelegen hotel met een zeer peroonlijke ambience, schone en keurig verzorgde kamers met voldoende voorzieningen. Zeer vriendelijk personeel dat alle tijd neemt om je wegwijs te maken in Aqaba.
Een aanrader wat betreft prijs en kwaliteit!

Beoordeeld op 30 april 2017 via mobiele applicatie

Drie nachten geslapen in dit schone en gastvrije hotel. Schone kamers en zeer vriendelijk personeel maakte het een mooi afsluiting van onze reis door Jordanië. Naast het hotel kun je de lekkerste falafel en shwarma krijgen die we hebben gegeten in Jordanië voor belachelijk lage prijs. Echt een aanrader!

Beoordeeld op 22 april 2017

Het hotel ligt midden in het centrum. Mooi ingerichte kamer in Arabische stijl. Schoon en netjes. Wifi werkte goed. Bij onze ontvangst (met koffie en thee) kregen we informatie over Aqaba en een plattegrond. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Aan de receptie zijn kaartjes te koop voor Berenice Beach, erg gemakkelijk. Ontbijt goed.

Beoordeeld op 20 december 2016 via mobiele applicatie

We zijn zeer tevreden. Lekker ontbijt, schone kamers, creatieve en vriendelijk personeel en de service is zeer goed. We hebben hier drie nachten geslapen en kijken er met een tevreden gevoel op terug. De ligging is erg goed. Enige minpuntje is dat het soms een beetje gehorig is. Wellicht een idee om te informeren naar kamers aan de achterzijde van het hotel?

Datum van verblijf: december 2016