Priceline
Agoda.com
Inclusief ontbijt
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
ZenHotels.com
Beoordeeld op 21 mei 2015

Mijn zoon moest uit de taxi worden geholpen, we wilden graag twee kamers op de begane met een tussendeur. allemaal geen probleem en ook erg belangstellend. Het regelen van een taxi geen probleem. Een alcoholische drank drinken daar waar jordaniers dat eigenlijk niet doen (op overdekt terras), geen probleem.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 11 juli 2014

Wij begonnen onze tour in Aqaba, eerste hotel Golden Tulip. De bedden heel goed en de badkamer was gloednieuw. Perfect dus.
Goed hotel, eenvoudig maar goed. Ontbijt weer uitgebreid en voor ons meer dan genoeg keus. Vriendelijke mensen en behulpzaam waar nodig.
Einde van de trip weer in dit hotel echter een andere kamer, kamer was kleiner, bedden goed. Badkamer echt slecht en weinig water uit de douchekop. Maar een nacht dus niet geklaagd. Kamer 514 was goed, 504 was minder.

Kamertip: Vraag om een gerenoveerde kamer zodat je ook een goede badkamer hebt. Advies is om geen half pension te nemen. In de buurt zijn heel veel restaurantje waar je heerlijk kunt eten voor een lage prijs. Alcohol is duur maar i.v.m. de warmte toch veel water gedronken. Geen punt volgens ons.
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 10 september 2012

4 weken lang hebben we in Jordanië veel plezier gehad van onze Lonely Planet, met soms hele simpele, meestal goedkope en altijd weer bijzondere overnachtingstip. Enige onverklaarbare blunder in de laatste editie: dit hotel. Onze ervaring in het kort: een doorgezakt bed (dat afliep naar de rand - rugpijn gegarandeerd), een kapot glas naast je bed, zowel 's avonds als overdag koud water in de douche, gaten in de lakens en last but not least: een management dat zijn balie opdracht heeft gegeven de klachten vriendelijk weg te wuiven en je meteen je nota voor te leggen. Als je dit een vreemde gang van zaken vindt (wij wel), begint een schimmig spel van telefoontjes en beloftes en verschijnen er personen, die bij je in de buurt blijven, tot je door hebt dat er niemand zal komen en alsnog 'gewoon' je dinars overhandigt. Tip: een paar dagen later, terug in Aqaba, mochten we voor hetzelfde tarief slapen in één van de op deze website getipte (en normaal gesproken iets duurdere) hotels. Vele vele malen beter en (nog maar eens) het bewijs dat dit hotel in Jordanië echt een uitzondering is, die je vooral moet (en kunt) omzeilen.

Kamertip: belangrijkste tip: kies een ander hotel!
Datum van verblijf: augustus 2012
Beoordeeld op 3 januari 2012

Kamers waren zeer slecht onderhouden.
Heel veel dingen waren versleten, en werkten niet.
Eten was heel slecht, zowel diner als ontbijt.

Datum van verblijf: december 2011
Beoordeeld op 1 oktober 2011

We hebben een week in het Golden Tulip Aqaba doorgebracht. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zowel receptie,restaurant als "kamerjongens", goed ontbijt en dinerbuffet, klein maar lekker zwembad, en dichtbij het Citycentre met zijn vele winkeltjes en leuke, gastvrije markt. Voor ons een heel goed hotel, waaraan we met plezier terug denken.
Vraag ook de receptie even naar de stranden, het Sindbad Berenice is nog in aanleg, maar wel in gebruik, maar wordt onsinziens heel mooi.

Kamertip: Vraag om een kamer aan de voorzijde.
Datum van verblijf: september 2011