Inclusief ontbijt
Priceline
eDreams
Inclusief ontbijt
Beoordeeld op 27 september 2019 via mobiele applicatie

Dit is geen hotel waar je meerdere nachten moet verblijven. 1 is genoeg. Kamers zijn gewoon geen hotel kamer waard. Alleen een schemer lampje als licht op de kamer. Slechte krakende bedden.
Positief is dat het goed gelegen is in het uitgaans gebied. Ontbijt is ook prima. Maar betaal geef liever iets meer uit en dan heb je een beter hotel

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 10 oktober 2018

We hebben geen goede ervaring met dit hotel. Het complex is gedateerd en de kamers zijn niet schoon (douchegordijn vies, viezigheid in hoeken van het bad, badkamer ruikt niet fris). We hebben twee kamers gezien, nadat de eerste niet voldeed aan de standaard die wij elders gewend waren in Jordanie voor die prijs, hebben gevraagd naar een deluxe kamer. Helaas was deze kamer niet veel beter. Airco maakte veel geluid, gat in de muur bij de douche, 3e bed (stretcher) was geen bed te noemen en alle meubels waren erg stoffig.
Het ontbijt was daarentegen erg goed en het personeel erg vriendelijk. Ook is de locatie gunstig gelegen in Aqaba.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018

+ Prima ligging in centrum stad.
+ Personeel volgt cursus Nederlands en brengt dat in praktijk. Geweldig!
- Hotel is gedateerd en heeft dringend een update nodig.
Kamers kunnen een likje verf gebruiken en de koelkast moet dringend vervangen worden. Ik kan de foto's op de website van het hotel niet in overeenstemming brengen met mijn eigen ervaring.
- Als er een conferentie is dan verhuist de het ontbijtrestaurant naar het souterrain en wordt het assortiment cq het aanbod duidelijk minder.

Kamertip: Kies geen kamer aan straatkant
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 8 november 2017

Een groep van 28 personen is te groot om goed bij het inchecken te verwerken. Lang wachten op je sleutel. Op de kamer is geen handdoek te bekennen. Excuses door de kamermijnheer op de gang. Teveel gasten komen voor 1 nacht en het is door het personeel niet bij te benen. Maar de handdoeken komen niet. Op de kamer is het telefoonnummer van de receptie niet te vinden. Dus met mijn label kamernummer 302 naar beneden. Receptie ziet het label en vraagt de housekeeper handdoeken op nummer 301 te bezorgen. Ik probeer dat te herstellen maar bij terugkeer bij mijn kamer staat de housekeeper op de deur van kamernummer 301 te kloppen. TV heeft 2 afstandsbedieningen zonder uitleg.wifi is gratis maar Google waarschuwt voor bedreigingen. Lukt ook anderen van de groep geen verbinding te krijgen. Staande in het bad douchen zorgt voor een wateroverlast op de badkamervloer. Dweilen met de traag geleverde handdoeken. Douchestang doet mij aan Roemeens verblijf denken. Je kunt die zo van de muur trekken. Het bed is goed. Met zeer geringe verwachting naar het diner dat een topper blijkt te zijn. Mooi opgemaakt buffet en lekker eten. De kok schept de soep zelf op. Verder slechts een bediende voor het serveren van drankjes die zeer omslachtig individueel worden afgerekend. Algemene indruk:Badkamer is aan renovatie toe, diner en ontbijt okay maar gebrek aan management en tekort aan personeel dat zijn best doet. Wel op loopafstand van het strand.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

Bij aankomst bleek de WiFi in het hotel het niet te doen. Iedereen kwam er aan te pas. Uiteindelijk belandde ik in het kantoor van de manager. Zij gaf mij het gevoel dat het aan Mijn toestel lag. Bijna een half Uur daar gezeten. Modem werd gereset. Niets hielp. Omdat ik er maar één nacht Verbleef, het maar zo gelaten. Vervelender was dat we aanvankelijk Geen stroom op de kamer hadden. Dan doet de airco het ook niet. Er waren ook Geen voldoende badhanddoeken. Het enige positieve was het eten. Mooi opgemaakt en goed van smaak

Datum van verblijf: oktober 2017