Lol.travel
Vio.com
Beoordeeld op 12 oktober 2015

Het hotel is goedkoper dan de andere hotels in Aqaba maar dat merk je ook wel. De kamers zijn erg klein en dan ook nog eens veel te vol. De badkamer is erg slecht en we hadden 2 van de 3 dagen geen warm water. Wifi is er wel maar werkt niet heel goed. Ontbijt is erg slecht. Ook was er op de kamer veel herrie van buiten

Datum van verblijf: oktober 2015
Beoordeeld op 2 december 2014

Het is een fijn hotel, netjes en vriendelijk personeel. Heeft een goede ligging in de centrum, goed ontbijt en gratis Wifi. Je kan je uitjes via de receptie regelen.
De hotelkamer met een balkon ziet er goed, netjes uit.

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde alleen
abdullah A, Guest Relations Manager van Al Qidra Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2014

Dear Gretha H

Thank you for taking the time to share your experience with us on TripAdvisor.

We are very happy to Find out that you enjoyed your vacation experience and that your stay with us was excellent

Best regards,

Abdullah Al darak
Guest Relations Manager

Beoordeeld op 12 oktober 2014

Prima hotel , mooie nette kamers en vriendelijk personeel. Goede ligging in centrum op loopafstand van het strand. Goed ontbijt. Gratis wifi.Vriendelijk ontvangst koffers werden naar kamers gebracht en een drankje werd aangeboden.

Datum van verblijf: september 2014
Beoordeeld op 18 maart 2014

betere prijs voor langer verblijf.
ontbijt standaardmatig.
ligging is er goed.
andere hotels van hogere prijsklasse in de buurt.
nachtlawaai op donderavond en vrijdagavond.
receptionisten zijn er vriendelijk en behulpzaam.
beoordeling op tripadvisor is wel terucht.

Kamertip: meest hotelkamers met balcon. behalve op gelijkvloers ...afdingen is hier de boodschap... kamers op gelijkvloers zijn er proper maar lawaai en niet voldoende verlucht dus minderwaardig
Datum van verblijf: februari 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Gemma R, Manager van Al Qidra Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 maart 2014

Dear Valued Guest,

Thank you for sharing your kind words & we're sorry to hear that your stay with us was marred by a street noise.

We look forward to welcoming you back in the near future.

Warmest regards,
Gemma Refugia
on behalf of Mr. Mohammed Al-Qidra

Beoordeeld op 20 februari 2014

Dit hotel is erg centraal gelegen, met veel restaurantjes en cafeetjes op loopafstand. De kamer die wij hadden was supergroot en we hadden zelfs een terras, hoewel we dat niet specifiek gevraagd hadden. Het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam. Enig minpuntje: onze douche. De waterstraal was zo klein, dat ik nauwelijks mijn haar uitgespoeld kreeg. Maar al bij al zouden wij dit hotel bij iedereen aanraden!

Datum van verblijf: december 2013
abdullah A, Guest Relations Manager van Al Qidra Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2014

Dear Mr. / Mrs.

We alqidra hotel aqaba

Thank you for your comment

and we always wish you a beautiful life

Best regards,
abdullah aldarak - GUSET RELATIONS MANAGER