Vandaag geopend: 09:00 - 18:00
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Awesome stay!

Come as a guest, leave as a friend. They really became my habibi's!! Staff is so helpfull and ... meer lezen

Marissa Z
via mobiele applicatie
Goed hotel en fijne begeleiding

Prima hotel en ook goede duikinstructeurs. De duiken zelf waren mooi met veel koraal en bijzondere ... meer lezen

Denny B
Lees alle 309 beoordelingen

Google
Aanbevolen ervaringen in en in de buurt van Aqaba
vanaf 128,21 US$
vanaf 45,00 US$
vanaf 512,72 US$
vanaf 134,62 US$
Beoordeeld op 19 oktober 2019 via mobiele applicatie

Come as a guest, leave as a friend. They really became my habibi's!!
Staff is so helpfull and friendly :) the hotel is clean, good food and drinks. Service is perfect the dive centre is really profesional, good equipment and happy people around! Vanuit het hotel mooi uitzicht op de RodeZee. Het is 10 minuutjes lopen naar het strand waar je ook mooi kunt snorkelen.
Of je een ervaren duiker bent of nog nooit hebt gedoken, de begeleiding is heel goed. Ze nemen de tijd voor iedereen. Ik zou dit hotel en deze duikschool iedereen aanraden. Het was een geweldige tijd hier. Thank you habibtiiss! :)

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 19 oktober 2019

Prima hotel en ook goede duikinstructeurs. De duiken zelf waren mooi met veel koraal en bijzondere wrakken.

Datum van activiteit: oktober 2019
Beoordeeld op 17 oktober 2018 via mobiele applicatie

We konden genieten van een zeer aangenaam ontvangst door gastheer en duikers. Onze eerste duik was zo geweldig (prima begeleiding en perfecte setting) dat we ervoor kozen om een tweede keer kopje onder te gaan. Leuke extra: onze gids nam foto's onder water en bezorgde ons die gratis nog dezelfde avond.
Wij sliepen in Aqaba-stad, maar konden toch gebruik maken van hun faciliteiten, daar zouden wij dit resort zeker aanraden.

Datum van activiteit: oktober 2018
AqabaAdventureDivers, General Manager van Aqaba Adventure Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 januari 2019

Thank you dear for the review , We are glad to hear that you enjoyed your experience with us hoping to see you again soon for more dives and fun.
Greetings from Aqaba Adventure Divers center team and management

Beoordeeld op 1 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wij hebben hier samen de aller eerste (en tweede) duik gemaakt van ons leven, we zijn direct verkocht aan het duiken! Super begeleiding van kristina en Abdullah, Ze hebben ons de eerste keer alles rustig uitgelegd, ons laten oefenen in ondiep water, daarna gelijk naar een submerged tank die ze afgezonken in de baai ligt. Na terug komst kregen we foto’s die gemaakt waren met de gopro via WhatsApp toegestuurd! Volgende dag met zon warm
Onthaal toen we aangaven nog een duik te willen maken! Veiligheid en genieten staat voorop! Top ervaring!

Datum van activiteit: oktober 2018

Greetings from Aqaba Adventure Divers center team and management

Beoordeeld op 8 september 2017 via mobiele applicatie

Super ontvangst door "sharky" en de eigenaar. Een zaak met een eigen ziel en super vriendelijk. Was onze eerste keer dat we gingen duiken en hebben ons met veel geduld en begrip stap voor stap begeleid.
Voor slechts 25jod materiaal, half uurtje duiken met ervaren instructeur en als extra service sturen ze s avonds nog eens via whatsapp 100 gopro onderwaterfoto's door. Topservice en absolute aanrader!

Datum van activiteit: september 2017
AqabaAdventureDivers, Manager van Aqaba Adventure Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2017

Greetings from Aqaba Adventure Divers center team and management .