Inclusief ontbijt
Priceline
Beoordeeld op 3 september 2023

Wij zijn getrokken door Jordanië en hebben tijdens onze reis ons verblijven geboekt in de Mövenpick keten. Momenteel verblijven we in Mövenpick Tala Bay in Aqaba. Zeer mooie resort, ongelofelijk vriendelijk personeel, fantastische animatie, zeer attent en management doet echt de moeite dat iedereen het zich naar zijn zin heeft.
Top!!!

Kamertip: Voldoende zwembaden, voor elk wat wils. Gezinnen met kids kunnen in aangepaste zwembaden. Extra zwembaden vr volwassen die een rustig plek z
Datum van verblijf: september 2023
Sami Ounalli, General Manager van Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2023

Geachte Moatasim,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mövenpick Resort And Spa Tala Bay Aqaba erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 8 maart 2023

Heel mooi hotel met heel vriendelijk personeel. Heel uitgebreid ontbijtbuffet. Mooie zwembaden. Graag nog een speciaal woordje van dank voor de hulp van mevrouw Noorsan van de receptie voor haar hulp met het in orde brengen van mijn ongevalsaangifte met de auto. Super service! We gaan zeker nog eens terug.

Datum van verblijf: maart 2023
Sami Ounalli, General Manager van Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2023

Geachte Roving,

Beoordeeld op 11 september 2022

Dit is een geweldige locatie. Het hotel is modern en elegant. Tot in de puntjes verzorgd. Ontbijt is uitstekend. Animatie voor kinderen is aanwezig. Het uitzicht is fantastisch en er waait hier een heerlijk briesje. De zee is mooi helder.

Datum van verblijf: september 2022
Sami Ounalli, General Manager van Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2022

Geachte Amy,

Beoordeeld op 28 mei 2022 via mobiele applicatie

Herrie en drukte in het restaurant.
Wij zijn 4 nachten gebleven. Inchecken duurde meer dan 3 kwartier, ondanks de vriendelijke hulp van de manager van de receptie.
Het gegil van de vele kinderen hebben mijn plezier en humeur soms verpest. Vooral bij het ontbijt is de herrie niet te harden.
Uiteindelijk heb ik mijn hoofdtelefoon opgezet, want ik moet toch eten.

Positief was het zwembad voor Adults only. Geen kinderen en die worden als ze toch komen ook vriendelijk weggestuurd.

Vriendelijk is al het personeel, een enorm compliment.
Je raakt wel snel veel geld kwijt want alles is duur.
Heerlijke kamer met airco, die ook niet stil is. Dat kan echt veel beter, zoals in andere hotels.

Uitzicht over het resort is super, wat een mooi ontwerp.

Volgende keer voor ons geen Mövenpick meer, duur en teveel herrie.

Kamertip: Check of er geen rustigere hotels zijn in de buurt. Er is veel aanbod.
Datum van verblijf: mei 2022
Sami Ounalli, General Manager van Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2022

Geachte Otto,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in het hotel erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.

Beoordeeld op 30 oktober 2021 via mobiele applicatie

Goed en heerlijk bereid eten, gezellige ambiance, zeer fijne en attente bediening. Als gast voel je je meteen welkom en je wordt er in de watten gelegd.

Kwalitatief goed. Uitgebreide mooie kaart met verrassende gerechten

Zonder meer een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2021
Sami Ounalli, General Manager van Movenpick Resort & Spa Tala Bay Aqaba, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 oktober 2021

Geachte Gast,

Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mövenpick Resort And Spa Tala Bay Aqaba erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.