Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laagste prijzen voor je verblijf
Hotels.com
Booking.com
€ 183
Volledig restitueerbaar voor wo 28 feb.
Geen aanbetaling vereist
Agoda.com
€ 133
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
De prijzen worden geleverd door onze partners en geven de prijs per nacht weer, inclusief alle belastingen en toeslagen die bekend zijn bij onze partners. Bekijk de website van onze partners voor meer informatie.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.884)
Beoordelingen filteren
2.884 resultaten
Waardering van reizigers
2.310
370
116
47
41
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
2.310
370
116
47
41
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.884 beoordelingen
Beoordeeld op 25 september 2021 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten hier geslapen. Een erg modern hotel met spierwitte kamers. Allen uitzicht op de golf van Aqaba. Fijn balkon en we zaten in 502. Zoals je van Kempinski mag verwachten een goede en schone kamer. Het ontbijt is heerlijk en het avondeten erg goed. De kwaliteit is top.
Waarom geen 5 sterren. Eerlijk gezegd had ik er net 5 sterren aan Kempinski Dode Zee gegeven waar we ook hadden geslapen. Het verschil zit hem net in de service. We moesten soms lang wachten op ons eten, op een klacht werd niet professioneel gereageerd. Jammer. Goede uitzondering is Cherry en de pool boy Achmoud aan het strand.,

Datum van verblijf: september 2021
Reistype: Reisde met een partner
17  Bedank Martijn S
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Antwoord van management:Gereageerd op 26 september 2021
Google-vertaling

Dear Martijn,

Thank you for your feedback following your recent visit at our hotel. We are delighted to know that you have enjoyed your stay at our hotel and that our facilities and services were up to your expectation. Rest assured we took precious note of your feedback and all of the comments you have provided will be used as a tool to improve our services. We certainly look forward to welcoming you back, hopefully in the very near future.

With kind regards,
Victor Betro - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 8 augustus 2019 via mobiele applicatie

Dit verblijf is werkelijk fantastisch! Alle kamers hebben zeezicht, ontbijt serveert sparkling wine and last but not least... vraag naar Jason aan de poolbar! Hij serveert geweldige cocktails, is super vriendelijk en heeft ons verblijf zoveel aangenamer gemaakt!
P.S Als je een duiktour wilt boeken, doe dit dan via Sindbad zelf en niet via het hotel, via Sindbad betaal je minder. Ook kan je geen eigen drank of eten meenemen in het hotel als je er verblijft, hier wordt sterk op gecontroleerd!

Datum van verblijf: augustus 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank DarjaB18
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eike C, General Manager van Kempinski Hotel Aqaba Red Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2019
Google-vertaling

Dear DarjaB18,

We would like to thank you for sharing your review with following your recent stay with us here at Kempinski Hotel Aqaba Red Sea.

As hoteliers, we keen to provide our valuable guests with an excellent service in order to complete the perfect image consisting of great facilities and impeccable service. Therefore, I am very pleased to read that you enjoyed your stay and acknowledge so many positive elements.

Again, thank you for your comments and for your support, and I look forward to welcoming you back in the near future.

Warm regards,
Eike Clausen - General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 mei 2019 via mobiele applicatie

Tophotel aan de Rode Zee. Met familie connected room. Zeer mooie kamers met zicht op zee. Personeel vriendelijk. Buffet diner uitgebreid en smakelijk met lekkere wijnen.
Goede wellness.
Enige nadeel was het onverwarmde en ijskoude buitenzwembad, zonde want was prachtig zwembad.
Zeker aan te bevelen.

Datum van verblijf: april 2019
2  Bedank TOMUITMOL
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eike C, Manager van Kempinski Hotel Aqaba Red Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 mei 2019
Google-vertaling

Dear TOMUITMOL,

please allow me to respond in English as my Dutch is not profound enough to do so.

First and foremost, I would like to thank you for choosing Kempinski Hotel Aqaba whilst visiting Jordan and its beautiful Red Sea.

We are delighted to read that you had an enjoyable stay with us and that you liked all our facilities and services. Certainly, I regret to hear that the main swimming pool temperature was too cold for you to swim in. We were heating the main pool overnight due to the unusual, long-lasting cold weather conditions and its temperatures were varying between 23-25 degrees Celsius.

The entire team hopes to welcome you back and to serve you again in the future.

Thank you and with kind regards,

Eike & Team
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 november 2018 via mobiele applicatie

Dit is mijn beste ervaring ooit op vlak van hotelfaciliteiten, vanaf het begin tot het einde, geen enkel minpunt. Alles was perfect!!

Welkomstdrankje bij aankom, luchthavenshuffle, lekker eten, maar de alcohol is zeer duur: 12 euro voor een glas wijn...

Hier komen we nog terug!

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank fienf2014
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eike C, Manager van Kempinski Hotel Aqaba Red Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 november 2018
Google-vertaling

Dear Fien F,

Please allow me to respond in English as my Dutch is not sufficient enough to do so.

Thank you for your raving compliments and for your outstanding review of Kempinski Hotel Aqaba. The entire team is delighted to read that we were able to provide you with one of your best hotel experiences. We are striving constantly for service excellence provided to our esteemed guests and to create unique and memorable experiences

We are indeed looking forward to welcoming you back here at our hotel and in beautiful Jordan.

Thank you again and kind regards,

Eike
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 oktober 2018 via mobiele applicatie

Kempinski in Aqaba hoort bij de fijnste hotels waar wij ooit verbleven. Het hotel is ruim en modern, de kamers zeer fris en groot. Het prive strand is zeer net en rustig, het zwembad is mooi en slim aangelegd en heerlijk verkoelend. Maar het is vooral het personeel dat hier de perfectie benadert. Zo’n vriendelijkheid, opmerkzaamheid en servicegerichtheid zie je niet vaak. Een dikke proficiat aan het vooral Fillipijnse personeel. Ook de restaurants, cocktailbar, koffiecorner: alles van een heel hoog niveau. Als je daar bent: maak zeker gebruik van de Spa, wij genoten er van een zeer vriendelijke en professionele behandeling.

Datum van verblijf: september 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank grietducatteeuw
Deze beoordeling is de subjectieve mening van een Tripadvisor-lid en niet de mening van Tripadvisor LLC. Tripadvisor voert controles uit op beoordelingen.
Eike C, Manager van Kempinski Hotel Aqaba Red Sea, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018
Google-vertaling

Dear grietducatteeuw,

WOW, what an outstanding feedback. Thank you so much for it and the outstanding review.

Please allow me to respond in English as Flemish is not sufficient enough to do so.

I am very happy and proud to read that you enjoyed your stay at our hotel to that extent. Especially your comments on our services and our lovely Filipino colleagues are highly appreciate. It is indeed the services provided that differentiate a good from a great hotel. I am delighted to hear that we succeeded on our daily mission to create memorable experiences for you.

Certainly, it would be our honor and pleasure to welcome you back and to serve you again here at Kempinski Hotel Aqaba.

Thank you once again and with kind regards,

Eike
Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken