Volledig restitueerbaar voor zo 17 mrt.
Word beloond met One Key
Priceline
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Agoda.com
Volledig restitueerbaar voor za 16 mrt.
Inclusief ontbijt
Geen toeslagen, alleen geweldige aanbiedingen
Beoordeeld op 18 april 2019 via mobiele applicatie

We waren in Aqaba maar 1 nacht, hierdoor was dit hotel een ideale uitvalsbasis om het te bezoeken, centrale ligging en alles op wandelafstand. Mooie ruime triple kamer, sanitair gedateerd, maar goed onderhouden.
Vriendelijk personeel. Is eerder een business hotel.
Ontbijt was het minste van onze reis, voldoende restaurants in de directe omgeving.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 23 november 2014

mooie nette kamers maar in het hotel is niets te doen, geen sauna, zwembad,fitness, echt helemaal niets, personeel heel vriendelijk en het is gelegen in het uitgaans centrum van Aqaba, veel winkels, restaurants, Seisha rook lokalen, echt heel leuk daar maar in de rest van Aqaba is buiten het strand en wat opgravingen niet veel te doen en te zien, wel heel veel winkeltje, het leven is voor de West Europeaan wel heel goedkoop daar, lekker eten rond de 5 euro.

Kamertip: hoe hoger, hoe mooier uitzicht, zelfs over de Rode Zee.
Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 oktober 2014

Hotel heeft veel achterstallig onderhoud, gezellige straten waar het hotel aan grenst. WiFi, koelkast en een mooi uitzicht! Ontbijt is goed. In het hotel is verder niet veel te doen, je wilt je kamer heel graag verlaten. Airco is erg koud afgesteld.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 8 mei 2014

We hadden alleen logies en ontbijt ,heerlijk gegeten in de restaurants in de buurt van het hotel.
We hadden een heerlijke kamer met kingsize bed.
Top lokatie
Hele goede uitval basis,voor wadi rum en Petra

Kamertip: 4e verdieping kamer 403
Datum van verblijf: april 2014
Beoordeeld op 1 oktober 2010

Heerlijke ruime kamers,goede locatie qua restaurants.

Datum van verblijf: september 2010