Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Geen aanbetaling vereist
Word beloond met One Key
Volledig restitueerbaar voor do 7 mrt.
Word beloond met One Key
Vio.com
Beoordeeld op 20 oktober 2017

De kamers zijn OK maar de maaltijden waren niet aantrekkelijk en niet lekker. Ook de formule ALL-IN was alles behalve want wijnen zijn niet meer te verkrijgen. Alleen nog frisdrank, bier en vodka. En heel dikwijls was er al iets niet meer voorradig.

Datum van verblijf: januari 2017
AnasHabashneh, Operations Manager van Marina Plaza Tala Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 november 2017

Dear Lieve D
First of all thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our resort , I do apologize for any inconvenience you may have experienced due to Meal experience at restaurants , Your feedback are valued to us and our team working diligently to improve our meals and guest's experience. Once again we hope to have another chance to host you at our resort in the near future.
Sincerely
Anas Habashneh

Beoordeeld op 14 augustus 2017

Een waanzinnige mooie vakantie in jan 2015. Personeel relaxed en service gericht. Schoon terrein en kamers. Eten voldoende en goed, niet overdreven uitbundig. Restaurant is niet groot maar groot genoeg en buiten terras is heerlijk om s'ochtends je ontbijt te nemen. Wel heel irritant is dat je voor 10 uur s'ochtends geen koffie of thee kunt krijgen buiten het restaurant. Wanneer je voor 10 uur koffie/thee wilde drinken moest je daarvoor betalen. Dat vind ik een beetje raar voor een 4* all-incl hotel. Bij het zwembad zitten mensen met diverse culturen door elkaar en word er helemaal niet raar naar je gekeken als een een bikini aanhebt en vol met tattoo's zit of als je een burkini draagt. Iedereen heeft respect voor elkaar en dat is super. Het is vooral een relaxed hotel zonder schreeuwende of dronken gasten, er was rust en stilte.

Kamertip: Alle kamer hebben een uniek uitzicht, aan de ene kant de zee en haven, andere kant de indrukwekkende bergen of natuurlijk zwembadzijde.
Datum van verblijf: januari 2017
AnasHabashneh, Operations Manager van Marina Plaza Tala Bay, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Dear Jacinthaaaaaaa

First of all let me thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Marina Plaza resort ,we are glad to hear that you had Super Relaxed experience at our resort , our core aim is providing our guest the best and highest level of service, rest assured that our breakfast open till 10:30 and our guest can enjoy their coffee or tea at our Terrace without any extra charges, once again thank you and we hope to welcome you soon at your second home in Aqaba

Sincerely
Anas Habashneh

Beoordeeld op 2 maart 2015

Situering: laatste week van Februari, het seizoen moet nog starten. Dus, heel rustig en heel weinig bezetting (ook in andere hotels). Seizoen begint pas ten volle half maart. Even zon en rust opzoeken. Het hotel is proper, verzorgd, vriendelijk personeel, keuken lekker van smaak maar beperkt, all-in formule beperkt tot locale dranken en dan nog beperkt aanbod. Kamers kunnen lawaaierig zijn. In algemeen geef ik tussen 3 a 4 sterren.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 10 februari 2015

Aangenaam hotelletje. Wij hadden geen all inclusive,maar half board en dit was prima! Verzorgde kamer, mooi zwembad, vriendelijk personeel en lekker buffet. Fijne groentjes, heerlijke humus en arsenaal aan mini dessertjes. Echt telkens genoten..
Er is idd een "charmezanger met keyboard" savonds aan het zwembad, dit vonden we grappig en de 60+ ers gingen spontaan aan het dansen!

Talaba bay is rustig en aangenaam vertoeven. Wij zijn gaan duiken en was echt de moeite, verder wadi rum en petra bezocht en hadden zo een heerlijk weekje in jordanie.

Ook best veilig, we hadden daar op voorhand over gemaild en hebben ons er ook op geen enkel ogenblik onveilig gevoeld.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 2 november 2014

Wij hebben een heerlijke week gehad in dit hotel. Alles keurig schoon. 1 ding vonden wij zeer storend. Je mag beslist geen eten van buiten af mee naar binnen nemen. Iedere handbagage werd bij binnenkomst gecontroleerd. Had je eten van buiten bij je, moest je je laten registreren bij de receptie en werd het kamernummer genoteerd. Heb gezien dat mensen snoep als souvenier hadden meegenomen en dat werd zelfs opengescheurd.

Datum van verblijf: november 2014