TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Slechts 18 comfortabele en luxueuze bungalows, een vrij groot privé strand (niet het mooiste) en een knappe, perfect aangelegde tuin. Ideaal om helemaal tot rust te komen.

Ontbijt is uitgebreid - voornamelijk gericht op Westerlingen.
Ook s avonds gegeten in het hotel-restaurant: lekker en uitgebreide kaart.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Zeer tevreden over dit resort. Het is erg rustig en kleinschalig. Zwembad en strand zijn perfect. De huisjes worden goed schoon gehouden en handdoeken etc zijn er genoeg. Personeel wil alles voor je doen en is erg netjes. Elke avond ook in het restaurant op het resort gegeten, erg lekker aziatisch alswel westers eten. Prijs/kwaliteit is uitmuntend!

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 19 februari 2018 via mobiele applicatie

Een bijzonder goed verzorgd resort. Onze Garden village ligt op enkele stappen van het strand in een weelderige tuin.
Excellente service. Een weldaad voor rustzoekers.
Het complex is liefdevol gedecoreerd met Cham beelden en versieringen.
Een prachtig groot privé strand met comfortabele ligbedden en bar service. Een verwennerij.
Veel wind en ontelbare kitesurfers op zee.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 25 augustus 2015 via mobiele applicatie

Villa met veranda aan het strand mét loungebed.
Hemelbed met klamboe.
Bad met raam naar binnentuintje.
Privéstrand.
Bar op het strand.
Bar in de tuin.
Zand elke dag vlak en strak geharkt.
Zonsopkomst kijken in pyjama en weer slapen.
Hardlopen op het strand.
Vietcong schoonmaaksters (je ziet ze nooit, maar zijn twee keer per dag geweest).
Zwembad omringd door weelderige tuin en kokosbomen.
Tuinmannen die het gras knippen met een schaartje.
Dames die met een bezem de gevallen bloemblaadjes uit het gras vegen.
Aapje in de boom.
Bliksem op zee dat niet aan land komt.
Slechte weersvoorspellingen, maar uiteindelijk twee keer tien minuten regen.
Russen waarvan je geen hinder hebt.
Zeewindje tegen de warmte.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 11 augustus 2015 via mobiele applicatie

We hebben de laatste 5 dagen van onze rondreis door Vietnam hier doorgebracht. Het is een absolute aanrader! Fantastische locatie, villa's, zwembad, strand, restaurant en massages. Enorm genoten en heerlijk gegeten. Met name Thien heeft ons erg in de watten gelegd aan het strand. Hij bezorgde ons heerlijke cocktails. Geen minpuntje over Cham Villa's te geven.

Datum van verblijf: augustus 2015