Vandaag geopend: 08:30 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne kiteschool met geweldige service!

Ik kwam bij C2Sky om 12 uur aan lessen te nemen, maar helaas was er in de week dat ik er was weinig ... meer lezen

Beoordeeld op 19 november 2018
samdV2262FR
Naaldwijk, Nederland
via mobiele applicatie
Goed materiaal, heldere uitleg, en vooral veel lol

Kitesurfen is geweldig! Deze school leert je niet alleen kitesurfen, je hebt gewoon ook heel veel ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2018
Ferry S
via mobiele applicatie
Lees alle 258 beoordelingen

Beoordeeld op 27 januari 2018

Wij hebben 2 weken gekite bij C2SKY. Wij hadden een membership. Top faciliteiten en alles goed verzorgd en gezellig. Beachboys die je altijd hielpen, top! Er werd een kitetrip georganiseerd naar Phan Rang -> aanrader! Thanks C2SKY!

Datum van activiteit: januari 2018
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Het suppen met C2Sky is echt super! We werden opgehaald bij het hostel en met zonsopgang zaten we op zee. Er was speciaal gezocht naar een stuk met minder wind. Je moet wel in zijn voor een workout want het is soms wel zwaar tegen de golven in, maar als je al dat liggen op het strand beu bent en graag een bijzondere activiteit op een bijzondere locatie wilt doen, dan is suppen bij C2Sky zeker een aanrader!! Super lieve mensen en een goede organisatie!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 15 januari 2016 via mobiele applicatie

Goede kiteschool voor lessen of gewoon te hangen. Ontspannen sfeer en goede wind! Aanrader voor iedere kiter of beginner

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 11 januari 2016 via mobiele applicatie

Een erg leuke kiteschool, en los van het kiten is het een leuke plek om te zitten/ liggen. +vriendelijk personeel
Ze hebben ook een jetski dus mocht je in de problemen komen zijn ze in no time bij je om te helpen!

#Aanrader!

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 23 december 2015

Eind november begin december hebben we in totaal meer dan een week vertoefd bij C2sky. Een gezellige kite school met verstand van zaken. Ik heb in totaal meer dan 12 uur lessen gevolgd en hoewel ik aan het einde van m'n laatste les nog steeds niet heel lang kon staan, heb ik zeker veel geleerd! Zodra ik thuis ben ga ik weer aan de slag met lessen! Mijn vriend heeft materialen gehuurd en tevens een aantal lessen voor gevorderden gevolgd. Hij heeft veel aan deze lessen gehad en kan met de tips die hij heeft gekregen weer verder.

De broodjes die je kunt bestellen bij de school zijn lekker!!

Oja en C2sky heeft ook voor ons het vervoer geregeld van het vliegveld van Ho chi Minh naar Mui Ne op de heenweg, super!

Datum van activiteit: december 2015