Vandaag geopend: 08:30 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne kiteschool met geweldige service!

Ik kwam bij C2Sky om 12 uur aan lessen te nemen, maar helaas was er in de week dat ik er was weinig ... meer lezen

Beoordeeld op 19 november 2018
samdV2262FR
Naaldwijk, Nederland
via mobiele applicatie
Goed materiaal, heldere uitleg, en vooral veel lol

Kitesurfen is geweldig! Deze school leert je niet alleen kitesurfen, je hebt gewoon ook heel veel ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2018
Ferry S
via mobiele applicatie
Lees alle 258 beoordelingen

Beoordeeld op 15 januari 2016 via mobiele applicatie

Goede kiteschool voor lessen of gewoon te hangen. Ontspannen sfeer en goede wind! Aanrader voor iedere kiter of beginner

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 11 januari 2016 via mobiele applicatie

Een erg leuke kiteschool, en los van het kiten is het een leuke plek om te zitten/ liggen. +vriendelijk personeel
Ze hebben ook een jetski dus mocht je in de problemen komen zijn ze in no time bij je om te helpen!

#Aanrader!

Datum van activiteit: januari 2016
Beoordeeld op 23 december 2015

Eind november begin december hebben we in totaal meer dan een week vertoefd bij C2sky. Een gezellige kite school met verstand van zaken. Ik heb in totaal meer dan 12 uur lessen gevolgd en hoewel ik aan het einde van m'n laatste les nog steeds niet heel lang kon staan, heb ik zeker veel geleerd! Zodra ik thuis ben ga ik weer aan de slag met lessen! Mijn vriend heeft materialen gehuurd en tevens een aantal lessen voor gevorderden gevolgd. Hij heeft veel aan deze lessen gehad en kan met de tips die hij heeft gekregen weer verder.

De broodjes die je kunt bestellen bij de school zijn lekker!!

Oja en C2sky heeft ook voor ons het vervoer geregeld van het vliegveld van Ho chi Minh naar Mui Ne op de heenweg, super!

Datum van activiteit: december 2015
Beoordeeld op 29 september 2015 via mobiele applicatie

Super service. Royaal met de tijd die genoteerd wordt en deze kiteschool verplaatst naar een stuk waar het strand nog wel breed genoeg is.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

De eigenaresse Liz heeft het gewoon erg goed voor elkaar: Prima spullen, goede organisatie, een perfecte sfeer en je hebt bovendien in Muy Ne natuurlijk de ideale omstandigheden om te kitesurfen. Echt een aanrader, ook als het je eerste keer wordt dat je gaat kitesurfen.
-- Also special thanks to Rachel for teaching me the basics of kitesurfing! It was great fun and I will certainly continue with this fantastic sport.

Datum van activiteit: augustus 2015