Vandaag geopend: 08:30 - 18:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Fijne kiteschool met geweldige service!

Ik kwam bij C2Sky om 12 uur aan lessen te nemen, maar helaas was er in de week dat ik er was weinig ... meer lezen

Beoordeeld op 19 november 2018
samdV2262FR
Naaldwijk, Nederland
via mobiele applicatie
Goed materiaal, heldere uitleg, en vooral veel lol

Kitesurfen is geweldig! Deze school leert je niet alleen kitesurfen, je hebt gewoon ook heel veel ... meer lezen

Beoordeeld op 17 september 2018
Ferry S
via mobiele applicatie
Lees alle 258 beoordelingen

Beoordeeld op 16 augustus 2015 via mobiele applicatie

De eigenaresse Liz heeft het gewoon erg goed voor elkaar: Prima spullen, goede organisatie, een perfecte sfeer en je hebt bovendien in Muy Ne natuurlijk de ideale omstandigheden om te kitesurfen. Echt een aanrader, ook als het je eerste keer wordt dat je gaat kitesurfen.
-- Also special thanks to Rachel for teaching me the basics of kitesurfing! It was great fun and I will certainly continue with this fantastic sport.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 17 mei 2015

Tijdens mijn reis door Vietnam verbleef ik eind April een week in Mui Ne. Mijn plan was om hier 2-3 dagen te verblijven, maar door het kitesurfen bij kitesurfschool C2sky heb ik mijn trip uitgesteld. Ik heb intens genoten van mijn 3 daagse cursus kitesurfen, het was echt fantastisch!! De eigenaar, instructeurs, members, beachboys en leerlingen waren allemaal zo aardig, toegankelijk voor vragen en je krijgt zoveel support van iedereen. De sfeer is echt relaxt. C2sky is ook een heerlijke plek om te chillen, genieten van het uitzicht op zee, de kitesurfers op het water te spotten en contact te maken met anderen. De lessen zijn zeer professioneel, worden met een dosis humor gegeven en waarbij de veiligheid hoog in het vaandel staat. Ik kreeg zelfs les van een Nederlandse instructeur!! Ik heb hier zoveel geleerd in theorie en praktijk, ik wil hier zo snel mogelijk weer naar terug!! C2sky is echt een aanrader in Mui Ne!!

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 19 januari 2015

Ik ben samen met mijn vriend ruim een week in Mui Ne geweest, hij had vooraf kitelessen geboekt bij C2Sky omdat we alleen maar lovende woorden over deze kiteschool tegenkwamen en deze hebben ze meer dan waar gemaakt! Ik was ab-so-luut niet van plan te gaan kiten, maar door de fantastische sfeer en goede en veilige begeleiding ging het toch kriebelen. Liz zorgde ervoor dat ik er tussen gepland kon worden en nu ben ik hooked!
Absolute aanrader en voor ons een fantastisch afsluiter van de vakantie.
Thnx! Maaike & Ivan

Datum van activiteit: december 2014
Beoordeeld op 6 januari 2015

Een hele fijne kiteschool. Goeie instructeur die met gedegen lessen op de proppen kwam. Mooie ligging van de school, en ook leuk dat ze her en der wat activiteiten organiseren waar je aan mee kan doen. Superveel leuke mensen die hier ook aan het kiten zijn.
Thanks!

Datum van activiteit: december 2014
Beoordeeld op 22 december 2013

Als je op zoek bent naar een plek om te leren kiten, je kiteskills te verbeteren en een onvergetelijke tijd te hebben in Vietnam; C2Sky is the place!! Ik arriveerde in Mui Ne voor 3 dagen maar bleef uiteindelijk 3 weken en graag was ik er de rest van het seizoen gebleven; wat een fantastische plek! :D LIz en Jeff, de eigenaars, maken dat je je binnen no time thuis voelt en de sfeer bij de school is erg goed en relaxed. De chille beanbags, muziek en goede locatie op het strand zorgen ervoor dat zowel studenten als instructeurs de hele dag bij de school te vinden zijn, de perfecte plek om nieuwe vrienden te maken, coole kitemoves te checken en de vrije uurtjes tussen het kiten door te brengen. De kwaliteit van de kitelessen is supergoed door de uitstekende, meertalige instructeurs die allemaal zeer ervaren zijn in het kitesurfen. Toen ik er begon had ik nog nooit op een kiteboard gestaan maar na 7 uur les kon ik zelfstandig met mijn kite& board het water in, awesome! :D Toen er even geen wind was zijn we met de hele school gaan kiten in Phan Thiet, een fantastisch leuke trip en ook de vele etentjes en drankjes buiten het kiten om maakten de tijd bij C2Sky onvergetelijk. Wat C2Sky ook uniek maakt is de kookschool die erbij zit; op het strand kun je Vietnamees leren koken, enorm leuk om te doen!
Dankjewel C2Skyteam voor de geweldige tijd!!! Jullie zijn fantastisch en zeker weten, ik kom terug!!

Datum van activiteit: november 2013