TripAdvisor

Keukens: Barbecue, Mexicaans
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was top. Coctails waren 35k, hele aardige mensen, lekkere nachos, kortom heel goed gegeten. Zeker een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2019

3 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een beetje sceptisch over een Mexicaans restaurant in Vietnam, maar dat was een misvatting. Heerlijk zelfgemaakte nacho’s en smaakvolle enchilladas. Aanrader.

Datum van bezoek: april 2019
benitinho, Owner van El Latino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 april 2019

Hola)

Thank you very much for your review and to gave us try.
We put all our soul in our cuisine.
Everything homemade and fresh from the market everyday.
Every weeks new homemade and tasty dishes and new music..

We hope to see you again,
take good care of you.

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, na weken noedels en rijst zat te zijn, hier lekkere Mexicaanse zelfgemaakte Nacho gehad!! Dat het zelfgemaakt is proef je.
Ook goedkope maar lekkere cocktails.
Iets duurder dan de Vietnamese keuken, maar dat was het ons zeker waard.

Datum van bezoek: februari 2019
benitinho, Owner van El Latino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2019

Hello,

yes, actually we are here to give something different....
And not only different food from Asia)))
We provide ambiance and service))))
The whole menu is homemade and we do have new dishes quit often.
Quality desserts as chocolate mousse, cream catalana and our so famous brownie))))

Hope to see you again.
Take good care of you.

25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben met zijn vieren goed gegeten. Er ging echter iets mis, waardoor 1 gerecht te vroeg kwam. We kregen hiervoor spontaan excuses, alleen moesten we toen nog lang wachten op het eten voor de andere drie. Hierdoor hebben we eigenlijk gezamenlijk in 2 partijen gegeten. Behalve de excursies verder geen inspanning om het ongemak te compenseren. We kregen ook weinig kans te vragen om de rekening, want oogcontact kan pas laat tot stand. Al met al dus een goede maaltijd, maar zonder fooi de tent verlaten.

Datum van bezoek: december 2018
benitinho, Owner van El Latino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2019

Hello,

Thank you for the review and really sorry for what happened.
It is a mistake form us.

Hope to see you again.
Take good care of you

13 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke zelfgemaakte chips met dipsaus, vervolgens een overheerlijke verse empenada. Als lunch een goed gevulde burrito en gewoon lekker quesadillas.
Als toetje zelfgemaakte chocolade mousse zonder suiker. De lekkerste mousse die ik ooit op heb!!
De cocktails gingen er ook goed in.
En niet te vergeten erg vriendelijk en open eigenaren

Datum van bezoek: november 2018
benitinho, Owner van El Latino, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018

Hello,

Thank you very very much for your beautiful review.
We do Homemade food, as the baked nachos, empanadas, quesadillas, burritos, fajitas also Pizza.
We have everyday some specials, as the Tiramisu homemade or some new delicious empanadas.

It is true the chocolate mousse is without any sugar;))))
Thanks also for the good cocktails as the Passion Rhum))))

Hope to see you soon,
Take good care of you

Reizigers die El Latino bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In El Latino geweest? Deel je ervaringen!