“Heerlijk!”

Keukens: Indiaas
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij werden naar binnen gelokt door de vriendelijk propper aan de overkant van het restaurant en totaal geen spijt van! We kunnen niets anders zeggen dan dat we onze vingers erbij hadden afgelikt!

Datum van bezoek: februari 2019

7 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk Indisch gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Kregen zelfs een doggiebag mee, super attent.

Datum van bezoek: mei 2018
22 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eenvoudig maar net restaurant waar je boven en beneden kan zitten. Erg veel keuze wat betreft de gerechten. Wij hebben hier 2 avonden achter elkaar gegeten omdat het zo lekker was. Je kan kiezen of je de gerechten mild, medium of spicy wilt. Wij hebben alles mild genomen maar dan is alles nog steeds heel goed gekruid en voor Nederlandse begrippen al tegen het pittige aan (ligt ook een beetje aan het gerecht wat je kiest).

Datum van bezoek: maart 2018
5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden eerst mojito en cuba libre, deze waren blijkbaar niet voorzien van rum.... Daarna soep en een seafood talli schotel, voor en hoofdgerecht werden tesamen geserveerd, de soep viel best mee, maar in het hoofdgerecht was het zoeken naar de seafood. We bestelden drie biertjes, deze waren gewoonweg warm....
Voor ons een slechte ervaring en zeker af te raden.

Datum van bezoek: februari 2018
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ganesh is Dalat was ons zo goed bevallen dat we ook naar Ganesh in Mui Ne gingen. Het eten was weer goed! Alleen was de service een stuk minder dan in Dalat. Nog steeds oké, maar als je Ganesh in Dalat gewend bent is dit toch een tegenvaller..

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Ganesh Indian Restaurant bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In Ganesh Indian Restaurant geweest? Deel je ervaringen!