TripAdvisor

vanaf 25,00 US$
vanaf 62,00 US$
vanaf 115,00 US$
Beoordeeld op 14 november 2018 via mobiele applicatie

Met de scooter vanuit Hoi An hier heen gereden (prima te doen, nog geen anderhalf uur). De kabelbanen alleen al zijn spectaculair. De gouden brug is ook fantastisch en wij hadden alle mogelijkheden om mooie foto’s te maken; zo druk als je soms leest was het zeker niet.
De rest van het park is ook de moeite waard, veel mooi aangelegde en bijzondere tuinen, beelden, kunst etc. Prachtig om doorheen te wandelen.
Met een volgende kabelbaan kom je in het zogenaamde pretpark, want een nagebouwde Franse stad is. Mooi gedaan, en voor de kinderen ook erg leuk.
Er zijn veel toeristen, maar voornamelijkVietnamese. Vergelijk het dus ook niet met een Westers pretpark.
Wij twijfelden om te gaan gezien de wisselende beoordelingen en de hoge prijs, maar die €26,- is echt niet veel geld als je ziet wat ze er van gemaakt hebben!
Aanrader dus!

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Allereerst, het is best groot. Er is een hele overdekte kermis/ speelhal bij waar wij niets extra's voor moesten betalen. Het is 30 p.p maar je krijgt er veel voor. Je kunt verschillende kabelbanen nemen en je vermaken in het "Franse" stadje. Is mooi gedaan maar het blijft Vietnamees Frans :). Het is erg druk met toeristen natuurlijk. Belangrijk om te weten: de kabelbanen hebben openingstijden. Een sluit tussen 12u en 16u (die naar de golden bridge gaat). Goed om een keer gezien te hebben, verwacht niet zoveel serieuze Franse architectuur en laat je verassen door alles wat er wél is. Wij hadden het niet willen missen.

Datum van activiteit: november 2018
Beoordeeld op 18 september 2018 via mobiele applicatie

Ik ging voor de golden bridge, deze is zeker de moeite waard. De rit in de kabelbaan is mooi, het uitzicht is fantastisch. Boven op de berg is een raar soort van attractiepark wat niet helemaal een attractiepark is. Veel restaurants en souvenierswinkels, een rodelbaan en een speelhal. Verder is geprobeerd een Franse sfeer neer te zetten. Ik vond het heel bijzonder.
Vrij duur voor het hele pakket 700.000 dong voor een volwassenen. Daarnaast moet je voor bijvoorbeeld het was museum nog bijbetalen. Als je er teveel voor moet om reizen zou ik het niet doen.

Datum van activiteit: september 2018
Beoordeeld op 17 augustus 2018 via mobiele applicatie

Verrassend hoog in de bergen ligt het park Ba Na Hills. De gondelrit heeft een mooi uitzicht over de hele stad (Danang) en al het natuurschoon doet zeker geen pijn aan de ogen. Bovenop de berg is een mooie gouden brug gebouwd die meer dan de moeite is om eens te bezoeken. Verder is het een soort attractiepark waarvan wij de bestemming niet helemaal konden duiden. Zo hebben ze geporbeerd om tal van Europese culturen na te bootsen of iets dergelijks. Weinig indrukwekkend en ik kan iedereen aanraden om voor een authentiek Frans dorp gewoon naar Frankrijk te rijden, net als u voor een goede Duitse schlagertent toch echt het beste naar Beieren kunt gaan. Voor kinderen leek het ons zeer geschikt om hier een dagvullend programma uit te zetten, maar voor vrienden en stelletjes zijn enkele uren hier meer dan voldoende.

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 31 juli 2018 via mobiele applicatie

Via een vriendin werden wij gewezen op de gouden brug die onlangs zou zijn geopend. Na lang zoeken kwamen wij erachter dat deze zich bevond op Ba Na Hills en een onderdeel is van Sunworld (soort attractiepark). Je hebt dus een kaartje nodig van het park om deze te zien.

Er worden diverse excursies naar Sunworld aangeboden. Wij zijn er zelf naar toe gegaan (bij het hotel een taxi laten komen).

Wij hebben ons daar een uurtje of 5 goed vermaakt.

Datum van activiteit: juni 2018