TripAdvisor

“Erg goed!”
Beoordeling van Jim's snackbar

Jim's snackbar
Geclassificeerd als nr. 117 van 1.257 Restaurants in Hoi An
Beschrijving: Welkom bij jim's snackbar in Hoian! Niet zo ver van het oude centrum zijn wij gevestigd. Met een ruim assortiment burgers, frieten, hot dogs en broodjes tegen een redelijke prijs. Voor de Nederlanders een frietje speciaal, en vele specials. Alle producten zijn geïmporteerd en van goede kwaliteit. Tot ziens bij jim's!!
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier twee keer gegeten. De hamburger camembert, double cheeseburger, gewone burger en het frietje portine, alles was heeerlijk. Een erg welkome afwisseling van het Vietnamese eten. Eigenaar was aanwezig en heeft ons tips gegeven voor Saigon. Heeft ook een leuk praatje gemaakt met ons. Fijne bediening en fijne prijzen!

Datum van bezoek: mei 2019

10 februari 2019 beoordeeld

Burgers zijn over het algemeen wel lekker en niet ieder restaurant slaagt hierin. Jim's doet dat gelukkig wel. Goede en betaalbare burgers. Niks op aan te merken

Datum van bezoek: januari 2019
5 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpelen goede burgers met lekker patat. Natuurlijk niet te vergeten de echte mayo en kethup! Heerlijk als je even iets anders wilt eten dan vietnaames en weet dat het gewoon goed is. Naast verschillende burgers severen ze ook friet special en hotdog.

Datum van bezoek: februari 2019
21 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na alle beoordelingen hier een frietje gaan eten met onze dochter van 4. De chilifrietjes en patat speciaal waren erg lekker, maar de porties waren ongelooflijk klein. We zijn na de tijd nog ergens anders wat gaan drinken en hebben ook daar wat eten besteld, want we hadden gewoon nog trek.

Datum van bezoek: januari 2019
29 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke burgers, heerlijke patatjes!
Super behulpzame personeel en een heerlijk woordje Nederlands gebabbeld met de Nederlandse eigenaar. Kortom, een must see in Hoi An !

Datum van bezoek: december 2018

Reizigers die Jim's snackbar bekeken, bekeken ook

Hoi An, Quảng Nam

Hoi An, Quảng Nam

In Jim's snackbar geweest? Deel je ervaringen!