Beoordeeld op 30 september 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, om een aantal dagen te verblijven! Erg gastvrij personeel en mooie ruime kamers! Heerlijke bedden en goede douche. Het zwembad is niet heel groot, maar prima om even lekker bij af te koelen! Echt een aanrader in Hoi An!

Datum van verblijf: september 2018
NguyenCamNhung, Người quản lý van Cozy Hoi An Boutique Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 oktober 2018

Dear erikvandersteen,

We truly appreciate your recent stay with us. Thank you for taking the time to write a review about our Cozy Hoi An Boutique Villas. We are pleased to know that our excellent service delighted you greatly.

We look forward to another opportunity to host you at our villas.

Sincerely,

Nguyen Cam Nhung
Hotel Manager
om@cozyhoianvillas.com
+84 2353921666

Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend ontvangen zowel door Anne (Vi) als Hannah. Beide top gastvrouwen die je volledig ingormeren over alles wat je kunt doen en nodig zou hebben hier in Hoi An. We zijn 4 overnachtingen in dit leuke hotel verbleven. Het is echt heel rustig gelegen aan de zijkant van Hoi An, maar in ca 12
Minuten (lopend) sta je in het centrum.
Hotel is zeer schoon en heeft ruime kamers en het ontbijt is ook heel goed. Vraag gerust wat je nog zou missen, maar dat zal
Niet meevallen...
Kortom, aanrader bij een verblijf in Hoi An.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 22 juni 2018 via mobiele applicatie

We hebben 4 nachten in het Cozy Hoi An Boutique hotel verbleven. Prima uitvalspercentage om de stad en de omgeving te verkennen en daarnaast de rust van de kleinschaligheid op te zoeken. Het personeel was neer dan behulpzaam en geeft je een heel gastvrij gevoel. Door hun adviezen hebben we veel mooie plekjes en goede restaurantjes gezien! Heel erg veel dank Hanna, Anne, Mickey, Lyn en alle anderen!!!!
We zullen jullie aanbevelen!!!

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 2 november 2016 via mobiele applicatie

Een goed hotel op minder dan 5 minuten van het centrum. Fietsen gratis ter beschikking. Propere kamer en badkamer. Goede service. Goed ontbijt. Behulpzaam personeel en kamer proper gekuist na dag een.

Datum van verblijf: november 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Dit verzorgde hotel overtreft alle verwachtingen! Het hotel en de kamer zijn exact zoals op de foto's. Met name de badkamer vonden wij erg mooi. De service was van 4* niveau; zeer behulpzaam, maar niet te opdringerig, top! Locatie van het hotel was ook prima. Oude centrum is op 5 min. loopafstand. Strand An Bang is 20 min. fietsen. Wij zouden zeker terugkeren naar dit hotel!

Datum van verblijf: januari 2016
Phuhao, Owner van Cozy Hoi An Boutique Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2016

Dear Writer,

Coziest greetings from the TEAM of Cozy Hoian Villas Boutique Hotel !!!

Wow, there are so much kind words here. Thank you so much not only for taking time to share experience in your recent stay with us in Cozy Hoian Villas Boutique Hotel but also your recommendation on TripAdvisor. Your appreciation about the helpfulness of the staffs, the high-speed Internet, the fresh breakfast, the comfort of the room and good selection of breakfast spread will surely be shared to the entire team.

To welcome you back on your next future trip in this lovely city - Hoian Ancient Town would be our great pleasure.

Yours sincerely,

David Le - Owner