Beoordeeld op 27 januari 2019

Silk Village ligt op 5 minuten rijden van het oude deel van Hoi An. Een rustige plek waar veel te doen is, Grote, schone kamers met prima, ruime bedden. Alles even schoon en fris. Onze 2-jarige dochter heeft erg genoten van de tuin, het zwembad en het uitgebreide ontbijtbuffet waar ook eten voor kinderen werd bereid. Het restaurant is prima. De staff is erg behulpzaam en bijzonder vriendelijk. We hadden wat pech met onze kamer, (luidruchtige buren en een lekkage in de badkamer) waardoor we twee moesten verhuizen (we verbleven 6 nachten). Dit was erg jammer en werd redelijk gecompenseerd.

Kamertip: De kamers in villa 7 hebben dan het fraaiste uitzicht, maar zijn dicht bij de buren waar een houtzagerij zit die al vroeg start (lawaai).
Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 25 januari 2019

Verbleven twee nachten en hadden spijt dat het er slechts twee waren. Het onthaal was vriendelijk, de kamer was ruim en was voorzien van alle comfort. We kwamen later aan en hebben diner in het hotel genomen. Lekkere en mooi verzorgde schotels. Lekkere wijn. Niets was te veel voor het personeel.
Ontbijt was heel lekker, veel keuze zowel continentaal als oosters getint.

Iets verder van het centrum (maar nog doenbaar hoor!) maar ze hebben een shuttle die zeer regelmatig en zeer stipt rijdt.

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 2 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit resort staat aangegeven als een 4 sterren resort, maar mag wat ons betreft 5 sterren gebruiken. Al het personeel is zeer vriendelijk, spreekt goed Engels en erg behulpzaam. Bij aankomst kregen wij een drankje en uitleg van de bedrijfsleider over het resort. Vervolgens werden we met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Ook de kamers zijn schitterend. Alles is schoon, ruim en mooi ingericht. Het bed is groot en ligt heerlijk. We hebben ook gebruik gemaakt van de spa. Ook hier was iedereen zeer vriendelijk en de massage was verrukkelijk en niet duur vanwege de korting die iedere gast krijgt. Het ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Vers gemaakte jam. (Probeer de ananas met kaneel jam) Om de buurt te verkennen staan er fietsen die je gratis kunt gebruiken. Wij hebben genoten van ons verblijf en vonden het jammer hier te vertrekken. Wat een fijne plek. Het personeel stond ons zelfs uit te zwaaien toen we in de taxi stapten.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Uitstekend resort. Alle gemakken voorzien, Mooi aangelegd. Exotische tuin. Prima ontbijt. Overlijke kingsize bedden. Op 1,2 km van taxistandplaats centrum. Voor 1,5 enkele reis naar de standplaats. Ook hotel heeft shuttle bus maar gaat om 17.00 voor het laatst.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Na verkenning van noord Vietnam hier geland om Hoi an te verkennen. Mooie locatie, ruime mooie kamers, lekker eten, cocktails... Dit is bovendien niet duur, bvb 2€ voor een shake, met de glimlach gebracht aan het zwembad!

Datum van verblijf: juli 2017