TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 2 februari 2018 via mobiele applicatie

Dit resort staat aangegeven als een 4 sterren resort, maar mag wat ons betreft 5 sterren gebruiken. Al het personeel is zeer vriendelijk, spreekt goed Engels en erg behulpzaam. Bij aankomst kregen wij een drankje en uitleg van de bedrijfsleider over het resort. Vervolgens werden we met een golfkarretje naar onze kamer gebracht. Ook de kamers zijn schitterend. Alles is schoon, ruim en mooi ingericht. Het bed is groot en ligt heerlijk. We hebben ook gebruik gemaakt van de spa. Ook hier was iedereen zeer vriendelijk en de massage was verrukkelijk en niet duur vanwege de korting die iedere gast krijgt. Het ontbijt is zeer uitgebreid en heerlijk. Vers gemaakte jam. (Probeer de ananas met kaneel jam) Om de buurt te verkennen staan er fietsen die je gratis kunt gebruiken. Wij hebben genoten van ons verblijf en vonden het jammer hier te vertrekken. Wat een fijne plek. Het personeel stond ons zelfs uit te zwaaien toen we in de taxi stapten.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 1 augustus 2017

Uitstekend resort. Alle gemakken voorzien, Mooi aangelegd. Exotische tuin. Prima ontbijt. Overlijke kingsize bedden. Op 1,2 km van taxistandplaats centrum. Voor 1,5 enkele reis naar de standplaats. Ook hotel heeft shuttle bus maar gaat om 17.00 voor het laatst.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 11 juli 2017 via mobiele applicatie

Na verkenning van noord Vietnam hier geland om Hoi an te verkennen. Mooie locatie, ruime mooie kamers, lekker eten, cocktails... Dit is bovendien niet duur, bvb 2€ voor een shake, met de glimlach gebracht aan het zwembad!

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017

Hier kan je gemakkelijk enkele dagen verblijven. Prachtige en zeer ruime kamers met mooie badkamer. Er zijn verschillende restaurants waar wij lekker gegeten hebben. Een prachtig zwembad met ligzetels, gratis shuttle naar het strand en het centrum van de stad en je kan ook gratis fietsen gebruiken.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 april 2017 via mobiele applicatie

Hotel is super de kamers zeer schoon ruim. De faciliteiten zijn super en de bediening vooral trinh le is aardig. Mijn man was ziek en ze regelde een bouillon die hij kon eten in de kamer. Super verblijf

Datum van verblijf: april 2017
HoiAnSilk, Director of Sales & Marketing van Hoi An Silk Village Resort & Spa by Embrace, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 april 2017

Dear Ilse v

What a fabulous review to read and share with our team!

It is pleasure when reading such a great recommendation for our property. Your kind words and superlatives are very well received by all of us here at Hoi An Silk Village Resort & Spa.

We are glad to learn that you have enjoyed your stay with us and we are impatiently waiting for your return.

Best wishes,

Phi Do