TripAdvisor

“Iets te veel huiskamer”

Wooden House Cafe & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 59 van 1.254 Restaurants in Hoi An
15 februari 2019 beoordeeld

Aan de buitenkant zit dit restaurant er gezellig uit. Reden voor mij om naar binnen te lopen.
Er waren niet veel mensen aanwezig, twee tafels waren bezet.
Ik zat met mijn gezicht naar de weg, maar als ik achterom keek, keek ik ook al ongeveer in de woonkamer van de eigenaar.
Het drankje stond vrij snel op tafel, de pizza duurde erg lang.
Wat ik hoogst irritant vond, was dat de eigenaar met een klein kind door de zaak liep, en dat kind dan bij mij stopt voor aandacht. Zo ongeveer met de kin op tafel.
Moet je niet doen als restaurateur.
Reden in ieder geval om na de pizza snel mijn biezen te pakken.

Datum van bezoek: januari 2019

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijn restaurant met enthousiaste eigenaars. Heerlijk gegeten en men trekt je hier niet naar binnen. Als het beschutte terras vol zit mag je gewoon bij de eigenaar in de woonkamer zitten.

Datum van bezoek: november 2018
1 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een leuk restaurant, met heerlijk eten dat zeer snel op tafel kan staan. We zijn er zelfs twee keer geweest tijdens ons verblijf in Hoi An. Je eet in huis van de familie, waar opa op zijn allerschattigste kleinkind past. In de woonkamer moet je de schoenen uittrekken.

29 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een familie van 6. Super vriendelijke bediening en het eten was perfect. Ook de prijs van het eten is erg goedkoop, misschien wel te goedkoop. Tot nu toe de beste ervaring in Hoi an.

28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We werden zeer vriendelijk ontvangen in dit leuke restaurant. Heerlijk wat verfrissende doekjes op tafel en zelfs een kinderstoel voor onze zoon (1) aanwezig.
We hebben heerlijk gegeten en ook de huisgemaakte rijstwijn van opa was een belevenis.
Onze kindjes (1 en 3) hebben heerlijk gespeeld met het zoontje van de eigenaars.
Restaurantje ziet er leuk uit, alles is brandschoon, eten goed en ontvangst meer dan hartelijk.

Reizigers die Wooden House Cafe & Restaurant bekeken, bekeken ook

In Wooden House Cafe & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!