Beoordeeld op 17 september 2018 via mobiele applicatie

We verbleven hier 4 nachten. En het beste van het hotel is het personeel, vooral Helen, Angel en de shuttle-chauffeur naar centrum en strand (dank voor jullie glimlach en hulp!) De kamers, het zwembad, de gym, het ontbijt, de Spa: alles is prima! Het is absoluut zijn 4-sterren waard! Prima combinatie om Hoi An te verkennen en te relaxen in het zwembad/de Spa.
Waarom geen 5-sterren-beoordeling? Naast het hotel wordt flink gebouwd, dit kan wat overlast geven en verpest het uitzicht vanuit het zwembad. Hoewel we ons realiseren dat het hotel hier waarschijnlijk ook weinig aan kan doen.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Wij kwam met regen aan in Hoi An, dus waren van plan een luxe hotel te boeken. Nou, dat is in ieder geval gelukt. Bij binnenkomst is iedereen meteen enorm behulpzaam en vriendelijk. Dit verandert gedurende het verblijf ook niet. Wij hebben 4 dagen in het hotel doorgebracht en hebben het, ondanks het weer, echt super gehad. Er zijn een aantal zaken die er voor ons uitsprongen; bedden zijn zacht, super badkamer met stortdouche en of bad, gym, massages, sauna, goed restaurant en een geweldig ontbijt. Daarnaast waren er gratis fietsen en pendelbussen, maar ook een uber is minder dan een euro vanaf hier naar old quarter. Al bij al fantastisch en de klantvriendelijkheid is ronduit goed!

Beoordeeld op 23 november 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel, erg schoon, grote kamers met een lekker bed. Bij aankomst gratis sap en fruit. Het personeel is heel vriendelijk, ze onthouden je naam vanaf het eerste moment. Enri en Suri zijn erg behulpzaam en gastvrij. Kortom top! Aanrader!

Beoordeeld op 22 november 2017 via mobiele applicatie

We hebben ons verblijf in Hoi An verlengd en zijn geswicht naar dit hotel wat een heel goede beslissing is geweest! De kamers zijn groot, de badkamer heel fijn en het personeel is heel aardig. Het ontbijt biedt veel variatie en de pompoensoep in het restaurant is echt super lekker! Er wordt naar het gebouw gewerkt aan een nieuw gebouw maar daar hebben wij weinig last van gehad ook al sliepen we er naast. Als je hier verblijft ga je er geen spijt van krijgen!

Beoordeeld op 4 augustus 2017 via mobiele applicatie

Warm welkom in het hotel!!! Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Ze helpen je graag met alles. Oprechte interesse omdat onze dochter rode vlekjes kreeg door het weer denken we.. het hotel ziet er goed uit. Schone kamers! Achteraf hadden we best langer in het hotel willen blijven. Het ligt tussen het strand en het centrum en je hebt shuffle bussen op bepaalde tijden die je afzetten of ophalen van/naar het strand/de stad. Onze speciale dank gaat uit naar Suri en Enri. Geweldige gastvrouwen. Groetjes

Datum van verblijf: juli 2017