TripAdvisor
Hoi An
Plaatsen
Inbox
Zoeken

“Heerlijk gegeten, heel gezellig zitten!”
Beoordeling van The Sea Shell by Nu Eatery

The Sea Shell by Nu Eatery
Geclassificeerd als nr. 40 van 1.256 Restaurants in Hoi An
29 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten omdat we Nu Eatery zooo lekker vonden - nou dit voldoet minstens aan de verwachtingen!! Super lekker eten (Avocado shrimp salad!), heel vriendelijke bediening en je zit lekker op een terrasje - gezelliger dan bij Nu. We gaan hier zeker terug! Als je speciaal voor de buns gaat, dan hebben ze hier een Vega optie :).

Datum van bezoek: september 2019

28 september 2019 beoordeeld

Wat wij zo schitterend vonden aan dit restaurant, was de geslaagde combinatie van een gezellige, hippe inrichting met héérlijk Vietnamese maar op tevens op hippe manier gebrachte gerechten. Als je de Vietnamese keuken nog niet beu bent, maar toch eens iets anders wilt (één voor één smaakbommetjes), mag je dit restaurant zeker niet overslaan. Je mag het in feite hoe dan ook niet overslaan...
MUST eat: de steamed buns en de miso noodle soep met pork.
Jammer genoeg was het onze laatste avond, anders waren we teruggekomen voor de andere helft van de kaart uit te proberen.

Datum van bezoek: september 2019
17 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Héél lekker eten, alle snacks/ starters zijn echt een aanrader. De steamed buns with pork zijn écht om duimen en vingers van af te likken!

Datum van bezoek: augustus 2019
30 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden dit restaurant van vrienden doorgekregen. We hadden in de middag al gereserveerd en dat is handig want om 7 uur zat het helemaal vol! Het eten was heel lekker de wrap als starter en de sandwich als hoofd. Was echt verrukkelijk!! Ook en lekkere cheesecake als nagerecht dus echt top!! Het personeel was heel vriendelijk en spraken goed engles!!

Datum van bezoek: juli 2019
17 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij dit restaurant hebben we heerlijk gegeten. De bediening is vriendelijk en het eten smaakvol en vers. Later in de week wilden we weer gaan. Maar helaas op zondag gesloten.

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die The Sea Shell by Nu Eatery bekeken, bekeken ook

In The Sea Shell by Nu Eatery geweest? Deel je ervaringen!