TripAdvisor

Beoordeling van Anh Boa BBQ & Hotpot

Anh Boa BBQ & Hotpot
Geclassificeerd als nr. 115 van 1.258 Restaurants in Hoi An
26 december 2015 beoordeeld

Zijn nu hier 2 x wezen eten. Het vlees is zo mals en kruidig, heerlijk eten, zeker als je iets anders wilt na het flauwe eten van vietnam. Personeel is erg vriendelijk. En de prijzen zijn niet te hoog. Je zit heerlijk buiten , muziek erbij heerlijk eten wat wil je nog meer.

Datum van bezoek: december 2015

10 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een klein eindje lopen (kun je een extra biertje drinken zonder je schuldig te voelen), maar dan krijg je wel erg lekker eten! Ieder gerechtje kost rond de 100K VND, soms iets minder (vlees) soms iets meer (vis). Daarvoor krijg je aardig wat lapjes vlees! Onze favoriet was de Grilled Spicy Beef. Kortom, lekker eten voor een niet bepaald hoge prijs!

Datum van bezoek: december 2015
2 december 2015 beoordeeld

Op basis van tripadvisor hier gaan eten. Let op: als je adres in google maps invoert kom je verkeerd uit. Het is verder uit het centrum.
Het barbecuen aan tafel vonden we heel leuk. Maar in de kip & varken zaten botjes, waardoor het moeilijk eten is zonder mes & vork. Daarnaast sprak het personeel slecht engels waardoor het menu voor ons niet heel duidelijk was.

15 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlees was van uitstekende kwaliteit. Het barbecuen aan tafel is een keer wat anders dan het gemiddelde eten in Vietnam

13 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel leuk alleen jammer dat er naast fris enz. Bier te krijgen was. Maar goed het eten en de sfeer maakte dit ruimschoots goed.

Reizigers die Anh Boa BBQ & Hotpot bekeken, bekeken ook

In Anh Boa BBQ & Hotpot geweest? Deel je ervaringen!