TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 15 april 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt op een perfecte locatie net buiten het autoloze centrum, lekker rustig. Het is als een oase van rust als je na bezoek aan het oude centrum binnenstapt. Alle medewerkers zijn supervriendelijk en in voor een praatje. Je voelt je er meteen thuis. Wij hadden een grote hoekkamer met prachtige badkamer met ligbad. Heel netjes en schoon. Ontbijtbuffet is uitgebreid en lekker. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 14 maart 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel, grote kamer met zeer groot bed
Schone badkamer en leuk balkon
Uitstekend ontbijt met veel keuze en veel vers fruit
Hotel ligt 200 meter van het centrum
Je kunt bij dit hotel gratis fietsen lenen wat makkelijk is om de stad te verkennen

Datum van verblijf: maart 2018
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 16 januari 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt nét buiten het autoloze centrum; perfecte locatie want daardoor lekker rustig. Medewerkers zijn van ontbijt tot receptie en housekeeping supervriendelijk en oprecht. Toen we aankwamen hadden we een paar vragen over de boeking en daar werden we goed mee geholpen. Kamer is prima, schoon en netjes. Ontbijt is lekker (fantastische thee, vers fruit en croissantjes maar er is veel meer te krijgen van het buffet). Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 9 januari 2018 via mobiele applicatie

Heel prettig hotel op super locatie net aan de rand van Old Town. Alles is op loopafstand. Het personeel is mega aardig en willen je met alles helpen. Bellen naar een Tour operator om iets voor jou te boeken, je tas tillen, problemen oplossen die jij hebt met andere hotels enz.
Kamers zijn luxe voor deze prijs en brandschoon. Heeerlijke bedden.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 10 oktober 2017 via mobiele applicatie

Super lieve mensen die met je meedenken. Wij hadden een fijne kamer met een goed bed. Het ontbijt is ook erg goed.
Op loopafstand van het centrum.
Gratis fietsen die je altijd mag gebruiken. Zeker een aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2017