Beoordeeld op 2 mei 2019 via mobiele applicatie

In alle opzichten een top hotel. Kleinschalige, net buiten het drukke centrum, ruime kamers, mooie tuin en super schoon. De service, persoonlijk aandacht en betrokkenheid kan niet beter. Zowel Tracy als Cherry spreken goed Engels en zijn zeer bereidwillig je met al je vragen te helpen.
Het hotel heeft 10 kamers, een schoon zwembad met ligstoelen en goed ontbijt naar keuze.

Ben je hier eenmaal geweest dan kom je hier, net als wij, graag terug

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 22 april 2019 via mobiele applicatie

Prima hotel, maar zeer ruime kamers met alle comfort. Het personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam bij het verder plannen van je reis. Ze helpen je graag verder en spreken goed Engels. Iets buiten het echte historische centrum van de stad, maar de gratis fietsen van het hotel bieden hiervoor zeker een oplossing.

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 14 februari 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch verblijf gehad ik hoi an.
De appartementen liggen op zo’n 25 min stappen van het centrum en kleine 10 min met de fiets, die hier ter beschikking wordt gesteld.

Cherry en haar staf zijn uiterst behulpzaam en helpen je met tips en info om van je verblijf ten volste te genieten.

Het ontbijt is uitgebreid en smaakvol.

Aanrader!

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 9 oktober 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk kleinschalig hotel!
Prachtige schone ruime kamer. Wij hadden een premium kamer.
Het ontbijt was het lekkerste ontbijt tot nu toe in Vietnam.
Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Op de fiets ben je zo in het centrum en op het strand, de fietsen zijn gratis, staan bij het hotel.
Een aanrader dit hotel!

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 29 augustus 2018

Heerlijke tijd hebben we gehad bij Hoi an Holiday villa! Laat in de avond kwamen wij aan bij dit prachtige Resort.
We vreesden of we wel goed terecht zouden komen omdat het erg laat was toen we aankwamen.
We werden vriendelijk opgevangen door de bewaker en er lag een welkomsbrief voor ons klaar op de kamers. Erg attent!

Er werden 2 kamers naast elkaar voor ons vrijgehouden wat erg fijn was!
De kamers waren super netjes, ruim en schoon.

Iedere ochtend mochten we van het menu lekker ontbijt kiezen. Wat we ook wilden. En de keuze was ruim! Heerlijk genoten van een lokale mie gerecht Cao Lau. Aanrader!

De mensen van Holiday Villa waren altijd bereid om je te helpen. Altijd relaxed en gezellig. We zouden er zo weer heen gaan! Met recht een pareltje!

Kamertip: heerlijk rustig, relaxed, fijne omgeving, top ontbijt, vriendelijk personeel
Datum van verblijf: juli 2018