“Lunch”

Circle
Geclassificeerd als nr. 53 van 1.246 Restaurants in Hoi An
Keukens: Vietnamees
23 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekkere burgers. Heel vriendelijk, snelle bediening. Een aanrader voor als je in de buurt bent gelogeerd.

Datum van bezoek: juli 2019

8 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

1.5 Vietnamees gegeten en manlief en zoon wilden wel weer eens frietjes en een hamburger. Deze zijn zeer goed in de smaak gevallen. Verder enkele salades en rijstgerechten met kip. Prima voor de afwisseling, maar voor Vietnamees eten moet je niet hier zijn. Relaxe restaurant. Goede kwaliteit burger. Prijs 500.00 dong voor 2 cola 1 water 1 grote bier 2 burgers 1 salade en kip-rijst-groente.

Datum van bezoek: november 2018
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze Burgertent is mijn nieuwe grote vriend. Alsof je in Amerika zit, hier laat ik het Vietnamese eten graag voor staan!

Datum van bezoek: oktober 2018
3 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt een overheerlijke hamburger gegeten, zoniet de beste die ik ooit gegeten heb...
De eigenaar is een amerikaan en het vlees komt uit Australië. Een echte aanrader voor wie eens zin heeft ik iets westers!

Datum van bezoek: september 2018
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke hamburgers genaamd juicy Lucy gevuld met kaas. Ik had de Classic echt een aanrader. Personeel supervriendelijk. Niet echt heel goedkoop, maar het is weer eens wat anders dan pho.

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Circle bekeken, bekeken ook

In Circle geweest? Deel je ervaringen!