Beoordeeld op 20 mei 2019 via mobiele applicatie

Rustig gelegen "Tuin"- hotel, fijne kamer, zeer vriendelijk personeel. Fietsen staan gratis ter beschikking en binnen 5 min zit je in het centrum van Hoi An. Eten is er prima, staan echt voor je klaar!

Datum van verblijf: mei 2019
hatle, Người quản lý van Betel Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 juni 2019

Dear our traveller,
Welcome you to Betel Garden villa
Thank you very much for your recommendation
your recommendation help us have a choice for the people who are interesting Betel Garden will choose us.
We are happy that you liked our villa very much.
We hope to serve you next time in hoi an
Sincerely
Ms Vang

Beoordeeld op 13 januari 2019

Heerlijk verblijf gehad in deze homestay. De mensen zijn er super gastvrij en vriendelijk en ze kunnen er fantastisch koken. De locatie is perfect, maar het in vooral een oase van rust in de drukte van Vietnam. Echt een aanrader als je naar Hoi An gaat!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Leuke homestay op voor ons de goede plek. Met de fiets in 20 minuten naar het strand en in 10 minuten in hartje Hoi-An. Kleinschalig, zeer uitgebreid ontbijt, geen buffet. Klein zwembad waar we geen gebruik van hebben gemaakt. Blijft raar dat je alleen de eerste nacht gratis water krijgt, dat hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Een fantastische homestay net buiten het gezellige en bruisende centrum van Hoi An, waar je zo bent met de fietsen die ze ter beschikking hebben. Ruime schone kamers, een zwembad met voldoende ligplaats, een super mooi onderhouden tuin en een heerlijk restaurant voor zowel ontbijt als diner. Het pesoneel is ontzettend lief, behulpzaam en begaan met de gasten.
We werden op de dag van aankomst ontvangen met een lekker drankje, kregen de mogelijke activiteiten uitgelegd en werden uitgenodigd voor een gezamenlijk diner. Omdat ik jarig was was er zelfs voor taart en bloemen gezorgd, zo lief!
Een absolute aanrader en misschien wel de beste accomodatie waarin ik heb verbleven sinds mijn reis door zuidoost Azie!!!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke rustige omgeving waar deze Homestay is. Super mooie gezellige kamer, grote badkamer en een heerlijk zwembad. De tuin is ook echt heel mooi en alles zo goed onderhouden. De mensen zijn supervriendelijk, goed a la carte ontbijt. En met de fietsen die je gratis kan lenen, ben je zo in het centrum of bij het strand! Heerlijk verblijf van 3 nachten hier gehad!

Datum van verblijf: oktober 2017
hatle, Người quản lý van Betel Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear Marian V,
Thank you for taking time to write your reveiws for us.
We are happy that you enjoyed your holiday with us.
We wish you will enjoy your time at other place like here.
Thank you again. wish you have nice trip
Ms Vang