Beoordeeld op 13 januari 2019

Heerlijk verblijf gehad in deze homestay. De mensen zijn er super gastvrij en vriendelijk en ze kunnen er fantastisch koken. De locatie is perfect, maar het in vooral een oase van rust in de drukte van Vietnam. Echt een aanrader als je naar Hoi An gaat!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 13 september 2018 via mobiele applicatie

Leuke homestay op voor ons de goede plek. Met de fiets in 20 minuten naar het strand en in 10 minuten in hartje Hoi-An. Kleinschalig, zeer uitgebreid ontbijt, geen buffet. Klein zwembad waar we geen gebruik van hebben gemaakt. Blijft raar dat je alleen de eerste nacht gratis water krijgt, dat hebben we nog niet eerder meegemaakt.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 26 februari 2018 via mobiele applicatie

Een fantastische homestay net buiten het gezellige en bruisende centrum van Hoi An, waar je zo bent met de fietsen die ze ter beschikking hebben. Ruime schone kamers, een zwembad met voldoende ligplaats, een super mooi onderhouden tuin en een heerlijk restaurant voor zowel ontbijt als diner. Het pesoneel is ontzettend lief, behulpzaam en begaan met de gasten.
We werden op de dag van aankomst ontvangen met een lekker drankje, kregen de mogelijke activiteiten uitgelegd en werden uitgenodigd voor een gezamenlijk diner. Omdat ik jarig was was er zelfs voor taart en bloemen gezorgd, zo lief!
Een absolute aanrader en misschien wel de beste accomodatie waarin ik heb verbleven sinds mijn reis door zuidoost Azie!!!

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 5 oktober 2017 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke rustige omgeving waar deze Homestay is. Super mooie gezellige kamer, grote badkamer en een heerlijk zwembad. De tuin is ook echt heel mooi en alles zo goed onderhouden. De mensen zijn supervriendelijk, goed a la carte ontbijt. En met de fietsen die je gratis kan lenen, ben je zo in het centrum of bij het strand! Heerlijk verblijf van 3 nachten hier gehad!

Datum van verblijf: oktober 2017
hatle, Người quản lý van Betel Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2017

Dear Marian V,
Thank you for taking time to write your reveiws for us.
We are happy that you enjoyed your holiday with us.
We wish you will enjoy your time at other place like here.
Thank you again. wish you have nice trip
Ms Vang

Beoordeeld op 8 augustus 2017 via mobiele applicatie

Samen met mijn 2volwassen kinderen heb ik heel mooie dagen in Betel garden doorgebracht. De bungalows zijn mooi ingericht - ieder dag een schaal met vers fruit - en de dag begint met een super lekker ontbijt. De mini bar in kamer biedt drank tegen zo lage prijs dat het geen zin maakt om naar een supermarkt te stappen. Avonds kan je tegen een redelijke prijs lekker eten. Betel garden ligt buiten de oude stad Hoi An maar met de fietsen die gratis ter beschikking staan fiets je binnen enkele minuten in het centrum. Er is een leuke swimming pool om de warme middag gemakkelijk door te brengen.
Een aanrader is de was service -super goedkoop -1 US$ per kilo.

Datum van verblijf: juli 2017
hatle, Người quản lý van Betel Garden Villas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 augustus 2017

Dear Akinom144,
Thank you for taking the time to write this excellent review. It is great that we helped provide a relaxing and refreshing environment for you and your partner. All staff in Betel Garden will be remember forever with these memories whose we had, and every thing which you like, morning will be start with a lot of your smile. We love having little ones around! We are pleased your enjoyed your room, the view and the breezes.
Thank you so much. and hoping to see you again
Ms Vang