Beoordeeld op 3 december 2018 via mobiele applicatie

Wij werden ontvangen door gastvrouw Yim, zeer vriendelijk en uitgebreide tips and tricks over Hoi An gekregen. Wij kregen spontaan een upgrade naar een luxere kamer. Het inbegrepen ontbijt is prima. Het is 5-10 minuten lopen naar het centrum van de oude stad. Wij zouden iedereen aanraden hier te verblijven!

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

Heerlijk hotel. Vlakbij het centrum, maar toch rustig gelegen. Heerlijk zwembad, schone kamers, goed ontbijt en attente service. Zou dit hotel aan iedereen aanraden.
Hoi An is ook een leuke locatie, wel erg druk. Maar met goede restaurants. Het hotel raadde mango mango aan om te gaan eten, niet goedkoop, maar we hebben er heerlijk gegeten, echt een aanrader.

Kamertip: Zaten op de 3 etage was prima
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018

Leuk hotel met lief personeel.En heel persoonlijk. Een aardige nette kamer. Enige aanmerking: De vreemde plaatsing van het bad. Deze staat gewoon in de kamer.
Verder een goed ontbijt en goede service.

Kamertip: Als je niet goed ter been bent een kamer op de begane grond vragen. Er is geen lift.
Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018 via mobiele applicatie

Een heerlijk hotel, we hadden een superluxe bungalow met ligbad in de slaapkamer en heerlijke regendouche. Het bed slaapt heerlijk en de service is gewoon perfect. Het personeel doet er alles aan om je welkom te voelen en helpt bij alles. Tours en taxi’s (of uber) Kun je regelen via hen en je betaalt minder dan ergens anders. Ontbijt is zeer uitgebreid, zowel westers als Vietnamees, en lekker! Locatie is ook heel goed, alles op loopafstand. Echt een aanrader! Ik kan geen minpunt bedenken.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 25 februari 2017 via mobiele applicatie

Perfect verblijf gehad in TNT Hotel. Het hotel is vrij nieuw gebouwd. Sfeervolle kamers en een fijne douche (met continu warm water!).
Het ontbijt is zeer uitgebreid en afhankelijk van het aantal mensen een buffet of van de kaart. Ook de service is prima. Wie je ook spreekt van het personeel, ze zijn allemaal zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam.
Via het hotel nog een cooking class geboekt (nr. 2 volgens TripAdvisor) en ook die tip was goed. Hele leuke dag gehad.

Kortom, dit hotel is een absolute aanrader!

Datum van verblijf: februari 2017