Beoordeeld op 7 augustus 2017 via mobiele applicatie

Wij hebben 4 nachten in dit hotel overnacht. Zeer vriendelijk personeel en spreken goed Engels. Perfecte locatie, net uit de drukte. Op 100 m lopen van de night market en old town. Gratis bus service naar eigen strand met ligbedden en handdoeken ter beschikking. Sally bedankt voor de uitstekende service! Michiel en Saskia

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Top, niets op aan te merken. We waren niet tevreden over ons hotel, dus zijn naar Lantana overgestapt, geen seconde spijt van gehad! De gegrilde vis in bananenblad bij hun privé strand (met gratis shuttlebus) is echt een aanrader.

Datum van verblijf: november 2016
Hoian L, Front Office Manager van Lantana Boutique Hotel Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 december 2016

Dear Sjors & Astrid,

Thank you for staying with us at Lantana hotel and nice review.
We are pleased to hear that you enjoyed your stay with us and that you appreciated our private beach.
We are looking forward to welcoming you soon again.
The best regards,

Beoordeeld op 30 september 2016 via mobiele applicatie

We hebben 5 nachten verbleven in dit prachtige hotel aan de rand van het oude centrum. De ontvangst was allerhartelijkst met een welkomstdrankje. Alle medewerkers onder leiding van Sally doen er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het ontbijt is zeer uitgebreid en verzorgd, de shuttle naar het strand is prima evenals de Cooking Class die we gedaan hebben met chef kok Tony. Na bezoeken aan het land waar de groenten verbouwd werden en aan de markt kregen we een professionele footmassage aangeboden, super! Ook onze dochter die elders verbleef kon gratis gebruik maken van voorzieningen in het hotel, kortom een tophotel met top medewerkers.

Datum van verblijf: september 2016
Hoian L, Public Relations Manager van Lantana Boutique Hotel Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2016

Dear Antoinet,

Sally here.

Thanks for such a very nice review. It looks like we do everything right when you stay here and your very happy.

We are very happy to meet your daughter too and of course she can use our facilities when you are here. Your daughter is family !

We really hope one day you come again Hoi An.

Beoordeeld op 29 september 2016 via mobiele applicatie

We hebben 6 dagen kunnen genieten van dit fantastische hotel. Wat een geweldige plek om te verblijven. Alles klopt hier. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Op rustige locatie vlak op paar minuten lopen van het centrum.
Fijne kamers met prima airconditioning, heerlijk ontbijt met een zeer ruime keuze van Vietnamese en Westerse specialiteiten en met een vriendelijke kok die op verzoek een omelet of pancakes maakt. Een lekker koel zwembad, een fitnessruimte en een mooi en rustig prive strand (Salty Sea) met gratis ligbedden, parasols en strandlakens waar je met een eigen shuttlebus naar toe wordt gebracht. Ook daar wordt je verwend met koude drankjes, cocktails en lekker eten.
Maar wat Lantana vooral bijzonder maakt zijn de supervriendelijke en attente mensen die alles doen om het je naar je zin te maken en je thuis te laten voelen. Oprecht geïnteresseerd en behulpzaam. Dank Sally, Ruby en alle anderen van het team voor jullie gastvrijheid!
Nina, Leon

Datum van verblijf: september 2016
Hoian L, Front Office Manager van Lantana Boutique Hotel Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 oktober 2016

Dear Nina and Leon,

So happy you had very nice time here.

To listen to your review makes us all happy and know we have done a good job with everything to keep you smile for your holiday here.

We really hope one day you come back to Hoi An and come to stay with us.

Lantana

Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Aanrader. Ruime, sfeervolle en schone kamer. Lekker ontbijt, met ook westerse gerechten (voor als je maag het Vietnamese eten even niet meer trekt). Goede hospitality, personeel heeft ons geholpen met boeken van bus en vliegtuig. Op plusminus 5 min lopen van oude centrum. Fijne 3 nachten gehad in Hoi An, maar ook goed om weer door te reizen, voordat de proppers teveel gaan irriteren.

Datum van verblijf: september 2016
Hoian L, Front Office Manager van Lantana Boutique Hotel Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 september 2016

Dear Hilco,

Thanks for nice review.

We are happy everything was good with your visit here.

We love to meet people from all over world and we are happy when they are happy.