TripAdvisor

Beoordeling van Lucky Beach Restaurant

Lucky Beach Restaurant
Geclassificeerd als nr. 133 van 1.254 Restaurants in Hoi An
31 augustus 2018 beoordeeld

Een goed alternatief om even te ontsnappen aan de drukte in het centrum van Hoi An. De service is goed en de scallops zijn hier echt voortreffelijk!

Datum van bezoek: augustus 2018

9 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op zoek gegaan naar Lucky Beach door positieve rating op Tripadvisor (vis & zeevruchten). Net even buiten de drukte van Anbang Beach. Heel simpel restaurantje met doorgang naar een mooi plekje aan het strand. Leuk terrasje met uitzicht op zee. Maar dan het eten... Heerlijk, eerlijk en authentiek. De schaaldieren/visgerechten allemaal top. Krab, oesters, scallops, garnalen allemaal heerlijk vers en met liefde bereid. En voor een bedrag waarvoor je in Nederland nog niet naar de snackbar kunt. Met recht LUCKY Beach

Datum van bezoek: mei 2018
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk plekje op een stukje strand waar bijna niemand komt. Het eten is simpel maar wel lekker en de strandstoelen zijn gratis.
Verwacht geen perfecte service, af en toe slapen ze lekker in een hangmat en moet je ze even wakker maken te bestellen maar dat hoort bij t sfeertje denk ik..

Datum van bezoek: augustus 2017
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit stukje strand is heerlijk rustig. Het familierestaurantje ligt aan het strand. Wij aten er verse krab en morning glory. De fried spring Rolls waren heel lekker! We zijn twee keer terug gekomen voor het lekkere eten, het prachtige strand en de vriendelijke mensen. Neem ook een verse kokosnoot!

Datum van bezoek: september 2016
17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje met bamboe meubeltjes en uitzicht over strand en zee. Heel lief vrouwtje die er werkt.
We bestelde fresh springrolls (ongeveer €2) en hele lekkere verse sapjes (ongeveer €1,50) en ice coffee (ongeveer €1,50)
Goede aanrader als je wilt lunchten en in de buurt bent. (Niks luxes verwachten)

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Lucky Beach Restaurant bekeken, bekeken ook

In Lucky Beach Restaurant geweest? Deel je ervaringen!