TripAdvisor

Beoordeling van 11 Coffee

11 Coffee
Geclassificeerd als nr. 6 van 137 Koffie en thee in Hoi An
19 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben ijskoffie, smoothie en een panini gehad. Alles smaakte prima, eigenaresse is vriendelijk. Pluspunt dat ze een veganistisch broodje konden maken én dat ze sojamelk hadden voor in de koffie!

Datum van bezoek: augustus 2019

17 oktober 2018 beoordeeld

Tijdens mijn wandeling kwam ik hier langs en had ik zin in een yoghurt blend en koos voor de perziksmaak. Ik bestelde tevens cake. Smaakte prima en ik werd snel bediend.Was ook niet duur.

Datum van bezoek: oktober 2018
20 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na twee weken in vietnam weer eens zin in een heerlijke cappuccino. Die heb ik hier gevonden. De chocolade cake viel wat tegen maar dat mocht het genot van het drinken van deze heerlijke koffie niet temperen.

Datum van bezoek: september 2018
28 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vraag vooral even aan de eigenaresse waar de koffie vandaag komt, dan wordt het pas interessant :)
Heftige espresso gehad, maar hun eigen blend van vietnamese koffie is verreweg het lekkerst. De koffie is tevens te koop voor een paar euro (250g of meer).

As we speak gaat ze op haar fietsje verse bonen voor me halen bij haar branderij :)

Datum van bezoek: juli 2018
23 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke koffie kan je hier drinken. Gratis WiFi en een prachtig uitzicht. Wil je even rusten en genieten van heerlijke koffie, dan kan hierheen!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die 11 Coffee bekeken, bekeken ook

In 11 Coffee geweest? Deel je ervaringen!