TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Supermooie plek net buiten centrum van Hoi An. Wij verbleven er met 4 personen ( waaronder onze 2 tienerdochters) 3 dagen. Het hadden er echt wel meer mogen zijn!
Wij hadden een privé villa met eigen zwembad in de tuin en aan de voorzijde een terrasje met zicht op water en palmen.
Prachtig ingericht. Goede housekeeping. Goed gevulde koelkast voor redelijke prijzen.
Aanrader !!

Datum van verblijf: augustus 2018
PalmviewHoiAn, Owner van Palm View Villa Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 maart 2019

Beste gast,
We zijn zo blij om te horen dat je een geweldige tijd met ons hebt gehad. Heel erg bedankt dat je ons in alles hebt gewezen!
We wensen je het allerbeste en verwelkomen je opnieuw in de toekomst.
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

We konden helaas slechts 2 nachten blijven maar het was zeer de moeite waard. De kamers zijn inderdaad zeer ruim en strak ingericht met gegoten vloeren die overlopen tot aan de onderkant van het bed en een verzonken badkuip. Veel oog voor de details. Het ontbijt was inbegrepen, hebben echter ook van een heerlijke lunch en diner genoten in het hotel. Echt super kwaliteit!
Het personeel en de eigenaar Bau zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. In twintig minuten zijn we naar het strand gefietst op de gratis fietsen van het hotel. Prima zwembad met wat schaduw van de bomen.
Kortom een aanrader!

Datum van verblijf: augustus 2018

Beste gast,
We wensen je het allerbeste en verwelkomen je opnieuw in de toekomst.
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Geweldig hotel! Kamers zien er erg modern uiten hebben veel ruimte. Perfecte badkuip en een goed werkende airco. De minibar is erg betaalbaar. De eigenaar (Boa) is een erg goede gastheer maar ook zijn familie en het personeel zijn zeer vriendelijk. Het ontbijt is erg goed en het meeste wordt vers voor je neus bereid. Onze eerste nacht kregen we ook een diner aangeboden dit smaakte erg lekker. Het zwembad is schoon en fijn om te gebruiken.

Datum van verblijf: juli 2018

Dear Guest,
We are feel so happy to know you had a great time with us. Thank you very much for highlighting us in everything!
We wish you all the best and welcome you again in the future.
Kind regards

Beoordeeld op 21 juli 2017 via mobiele applicatie

Mijn Vriend en ik (27) hebben 2 nachten geslapen bij palm view villa. En Wauw wat een top plek, het is ongeveer 10 min vanaf het centrum maar dat is juist fijn om even te ontkomen uit het toeristische gedeelte. S morgens staat er een heerlijk ontbijtje buiten klaar en daarna meteen een duik in het zwembad . Ook zijn wij de 2e nacht uitgenodigd om te eten en hebben ze een heerlijke Vietnamese 5 gangen diner voor ons gemaakt. En dat was echt heerlijk .. Alles is goed voor elkaar en de kamers zijn ruim en luxe . Het is a gebouw met 4 kamers ( appartementjes) waardoor het geen massaal resort is. De staff is ontzettend behulpzaam. Ik raad deze plek zeker aan om even te ontspannen. Ook kan je elke dag een fiets pakken en kan je zelf naar het stadje of naar het strand fietsen.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 15 september 2016 via mobiele applicatie

Hebben 3 nachten hier doorgebracht. Het is een klein hotel met slechts 4 kamers. De kamers zijn van alle gemakken voorzien met zelfs de mogelijkheid om te koken. Aan alles is gedacht, zelfs een mobiele telefoon die je tot je beschikking hebt mocht je bv. assistentie nodig hebben. Dagelijks vers ontbijt en het personeel is super vriendelijk. Een aanrader! Je kunt gratis fietsen pakken, mocht je taxi nemen naat het dorp reken dan op ca 3 euro per rit. Eigenaar Bao doet alles om je te helpen, zo ook transport vanaf het vliegveld. En tevens een prive dagtour via de wolkenpas naar Hue, bedankt Bao het was super!

Datum van verblijf: september 2016
PalmviewHoiAn, Owner van Palm View Villa Hoi An, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 september 2016

Geachte Robert t,
Het is ons een genoegen om te weten dat je dierbare herinneringen in Palm View Villa Hoian gehad. Dat is de beloning voor onze rusteloze inspanning. We beginnen onze dag van 05:00 tot het ontbijt te bereiden. We willen dat de gasten om volledige energie voor de dag, zodat het zeer goed ontbijt is erg belangrijk. Ons ontbijt is met bakker, gebak, verse melk, granen, worst, spek, eieren van alle soorten, groenten, pannenkoeken, jam, honing, chocolade siroop, passievruchten cake, fruit, vers fruitsap, koffie en thee .... en Vietnamese en Hoian gerechten. Elke dag werken we nieuwe gerechten dus voor degenen die blijven vele dagen kunnen ook genieten.
Wij bieden gratis fietsen voor alle gasten. Elke gast heeft altijd een voor het geheel van zijn of haar verblijf. De kinderen zijn ook voorzien van fietsen. We hebben ook fietsen met kinderzitjes. Het is erg handig om rond te reizen met de fietsen. Voor degenen die graag verre afstand te rijden voor sightseeing, kunnen motor worden gehuurd paar dollar per dag. Ik woon binnen 24/24 om ervoor te zorgen dat alles enkel detail is op zijn plaats.
Het is mijn dankbaarheid aan een beoordeling die nuttige informatie aan de Nederlandse gemeenschap biedt. Ik hoop dat je weer van harte welkom!
Vriendelijke groeten.
Nguyen The Bao