“Heerlijk mexicaans eten Mexico ”
Beoordeling van Hola Taco!

Hola Taco!
Geclassificeerd als nr. 94 van 1.246 Restaurants in Hoi An
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
24 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vietnamees is super lekker maar naar drie weken ff iets anders is ook wel goed. Immers in Holland is het ook geen drie weken een bal gehakt.

Eten is goed en het restaurant heel gezellig en leuk ingericht met een paar soort eet barretjes aan de wegkant.

Gr Remco

Datum van bezoek: augustus 2019

31 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Was een gezellig tentje met heerlijk eten! Nacho’s zijn een aanrader!! Vonden het jammer dat we hier niet nog een keer langs konden komen. Eten was ook voor een goede prijs

Datum van bezoek: juni 2018
25 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg lekker Mexicaans eten! De menukaart is redelijk uitgebreid, de inrichting vrij sober en simpel. Het eten is super lekker en de bediening super vriendelijk! Zeker een aanrader!

Datum van bezoek: februari 2018
13 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier maar liefst 2 keer gaan eten! Het was zo lekker. We hadden als voorgerecht de nachos die ik de tweede keer als hoofdgerecht heb besteld. De porties zijn namelijk erg groot. Aardige bediening en leuke sfeer. Ik zou dit restaurant zeker aanbevelen! Ook is het fijn om na alle Vietnamese gerechten een keer iets anders te eten.

Datum van bezoek: december 2017
27 september 2017 beoordeeld

Echt heerlijk gegeten! Verrassende smaken en combinaties. De nacho's zijn fantastisch en de taco's zijn heerlijk! Een aanrader als in je Hoi An bent!

Datum van bezoek: mei 2017

Reizigers die Hola Taco! bekeken, bekeken ook

Hoi An, Quảng Nam

In Hola Taco! geweest? Deel je ervaringen!