Vandaag geopend: 08:00 - 21:00
SuperSuit

Beoordeeld op 8 maart 2020
RorypjM
Rubin

Kwamen hier via de familyriders, Prima service, Snel, dichtbij het centrum,veel keuze Vriendelijk ... meer lezen

Beoordeeld op 25 februari 2020

701 beoordelingen
vanaf 16,42 US$
vanaf 72,70 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020

Alles was top. Ik heb een pak laten maken dat zowel goede kwaliteit als uniek is, en dat voor een top prijs. 100% aan te raden.

Datum van activiteit: maart 2020
Beoordeeld op 25 februari 2020

Kwamen hier via de familyriders, Prima service,
Snel, dichtbij het centrum,veel keuze
Vriendelijk personeel,

Beoordeeld op 4 februari 2020

Twee pakken en drie overhemden laten maken. Goede kwaliteit voor een goede prijs. De service is ook helemaal top! Super aardige mensen.

Beoordeeld op 4 februari 2020 via mobiele applicatie

Mooie kleding en goede kwaliteit! Zeer snel klaar en ze geven ook zelf advies over de pasvormen etc.

Zeker een aanrader en de prijs is ook goed

Beoordeeld op 22 januari 2020

2 overhemden en een pak laten maken. 11u sochtends maten opgenomen, smiddags om 16u klaar, zit als gegoten en kwaliteit is super. Heel blij me.

Datum van activiteit: januari 2020