Hoogtepunten uit beoordelingen
Zomerjas, overhemden en colbert

Beoordeeld op 23 juni 2018
Peter D
via mobiele applicatie
3-delig pak perfect gemaakt; Ze nemen erg goed de tijd voor je!

Beoordeeld op 1 januari 2017

Meer info
vanaf 61,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Een zomerjas, twee overhemden en een colbert laten maken. Een uitstekende vakmanschap. Na het opmeten wordt de kleding binnen een paar uur gemaakt. In de avond na laten meten en de ochtend erna was het klaar. Uitstekende kleding tegen een zeer goede prijs. Wij waren ca 200,- euro kwijt.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 1 januari 2017

Twee prachtige pakken laten maken waarbij ik 4 keer kon komen passen om alles naar wens te maken. Ze zijn totaal niet opdringerig en werken het tot in de perfectie uit!

Zeker een aanrader om in Hoi An hier een pak te laten maken!

Datum van activiteit: december 2016
Beoordeeld op 30 november 2016 via mobiele applicatie

Uitstekend! 3 overhemden laten maken. Goede kwaliteit, erg snel, en alles precies zoals afgesproken voor een goede prijs

Datum van activiteit: november 2016
Beoordeeld op 16 november 2015 via mobiele applicatie

Goed geholpen, het meten was vlot klaar. Een leuk jurkje geworden en precies waar ik om vroeg. Moest nog 1x wat vermaakt worden na het passen maar dat deden ze meteen en kon 1,5 uur later hem weer ophalen (werd iets later). Het jurkje ziet er netjes uit en draagt comfortabel. Kwaliteit kan ik na 2x dragen nog niet goed beoordelen.

Datum van activiteit: november 2015
Beoordeeld op 27 juli 2015

Toevallig binnengelopen en later recensies gelezen. We werden snel en vriendelijk geholpen. Maatpak en 2 jurkjes laten maken.

Datum van activiteit: juli 2015