Hoogtepunten uit beoordelingen
Shoppen

Ze maken hier alles op maat. Wij hebben hier zoveel gekocht omdat ze je hier zo goed helpen. Verder ... meer lezen

Beoordeeld op 16 november 2018
E5653XNjoycel
Amsterdam, Nederland
via mobiele applicatie
Zomerjas, overhemden en colbert

Een zomerjas, twee overhemden en een colbert laten maken. Een uitstekende vakmanschap. Na het ... meer lezen

Beoordeeld op 23 juni 2018

Meer info
vanaf 61,00 US$
Meer info
Beoordeeld op 27 juli 2015

Toevallig binnengelopen en later recensies gelezen. We werden snel en vriendelijk geholpen. Maatpak en 2 jurkjes laten maken.

Datum van activiteit: juli 2015
Beoordeeld op 14 april 2015 via mobiele applicatie

Op gevoel bij little angel binnen gelopen, lastig kiezen bij het grote aanbod van verschillende kleding zaken in hoi an.
Vriendelijk personeel, die ook aangeeft als iets minder mooi staat.
Mijn vriend heeft een pak laten maken en ikzelf 2 jurkjes. We zijn erg blij met het resultaat!

Datum van activiteit: april 2015
Beoordeeld op 9 november 2014 via mobiele applicatie

Het is moeilijk een keuze te maken bij zoveel keus aan shops. Willekeurig deze binnen gewandeld en dat voelde meteen goed. Niet te opdringerig en nemen alle tijd. Mijn vriend heeft 3 pakken laten maken (+ overhemden) en ik 2 jurkjes, blazer en leren jasje. Ze doen er alles aan om te zorgen dat tevreden bent. We zijn daarom (helaas) wel 5 keer terug gegaan om te zorgen dat het pak perfect zat. Je kan precies aangeven wat je wenst (beetje smaller, beetje hoger). Uiteindelijk heel tevreden. Hele mooie kleuren en het ziet er super goed uit! Aanrader dus! Overigens twee hele leuke meiden waar je grapjes mee kunt maken.

Beoordeeld op 22 september 2014 via mobiele applicatie

Mijn vriendin en ik kwamen hier binnen en werden meteen op ons gemak gesteld. We kregen eerst wat te drinken en werden toen goed geadviseerd. Mijn vriendin kocht 2 jurkjes en een coubertje en ik 2 korte broeken en een blouse. De dag erna was het al klaar. Er moesten nog een aantal kleine aanpassingen aan gedaan worden. 1 korte broek was vies geworden daarbij probeerde ik de vlek er eigenhandig uit te krijgen. De broek was hierdoor iets van kleur veranderd. Ik werd meteen geholpen en ze deden de broek wassen. De vale plek was hierna niet meer te zien. Ik raad deze plek zeker aan en ga zeker nog spullen vanuit Nederland bestellen! Goede winkel met top service!

Beoordeeld op 22 september 2014 via mobiele applicatie

Wat een vriendelijk personeel. je word erg goed geholpen en ze zijn niet opdringerig zoals bij vele anderen. Ik heb bij Little Angel 2 jurkjes en een colbertje gekocht. En mijn vriend een blouse en 2 broeken. Na een dag konden we terug komen om het resultaat te bekijken. Er hoefde nog maar een paar kleine aanpassingen te komen. Ik zij er erg tevreden over. Een prachtig resultaat.