TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 16 augustus 2018 via mobiele applicatie

Onze één na laatste stop. Erg aangenaam verblijf. Om half 5 de gratis Sunset boattrip genomen. Fijne zwembaden en voldoende handdoeken bij het zwembad. Drankjes zijn goedkoop. Kortom een aangenaam verblijf en morgen door naar Whale Island Resort.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 10 augustus 2018 via mobiele applicatie

De voorlaatste stop in onze rondreis Vietnam. Op advies wat langer verblijf HoiAn ingepland. Daarmee ook upgrade hotel (via Riksja Travel). Bij check-in nog even gesteggeld over de kamers. Uiteindelijk als ouders een extra upgrade gekocht. Allen rondom het kleine zwembad (soort Melrose Place). Wij kamer 803, luxer en met uitzicht op die rivier, de kids in 626 (2 hoog, 3 bedden). Prima. Resort mooi gelegen, mooie tuin en meerdere zwembaden en gym. Verzorging top. Zeer uitgebreid ontbijt, prima snacks tussendoor (te bestellen), koffie workshop, proeverij om 16u (borreltijd), veerboot richting Old Town en zeer vriendelijk, hulpvaardig personeel. Kortom, een heel prettig verblijf.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Resort ligt kort bij het centrum can HoiAn en aan de rivier. Wij hadden kamers 207 en 208, zeer ruim en netjes, direct achter het zwembad.
Zwembad ruim, met voldoende ligbedden en schone handddoeken. Ik de poolbar kun je heerlijke ijskoffie en smoothies bestellen. Ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid. Koffie workshop heeft onze liefde voor Vietnamese koffie ontwikkeld. Tip: tegenover hotel kun je fietsen huren én auto regelen naar het vliegveld voor een schappelijke prijs. Wij waren met 4 volwassenen en 4 flinke koffers 320.000 vnd kwijt; taxi was keurig op tijd en reed rustig: phuc vu; khanhvu 2/26 nguyen hoang

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel! Alles goed verzorgt en netjes. Ook het ontbijt is erg uitgebreid. De locatie is ook zeer fijn, lekker chillen aan de rivier. Wat jammer was, was dat er naast ons een nieuw hotel uit de grond gestampt werd, hierdoor elke dag rond 7 uur al wakker.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, prachtige tuin, lampionmaken en demonstratie van de locale gerechten iedere dag om 4 uur, met live gitaarmuziek. Lekker ontspannen en door de tuin niet te heet. Je kan rustig aan het water zitten of de boot nemen naar het centrum. Alle keus bij het ontbijt. Mooiste hotel dat we hadden.

Datum van verblijf: mei 2018