TripAdvisor
Plaatsen
Inbox
Zoeken
Beoordeeld op 23 juli 2018 via mobiele applicatie

Resort ligt kort bij het centrum can HoiAn en aan de rivier. Wij hadden kamers 207 en 208, zeer ruim en netjes, direct achter het zwembad.
Zwembad ruim, met voldoende ligbedden en schone handddoeken. Ik de poolbar kun je heerlijke ijskoffie en smoothies bestellen. Ontbijt zeer verzorgd en uitgebreid. Koffie workshop heeft onze liefde voor Vietnamese koffie ontwikkeld. Tip: tegenover hotel kun je fietsen huren én auto regelen naar het vliegveld voor een schappelijke prijs. Wij waren met 4 volwassenen en 4 flinke koffers 320.000 vnd kwijt; taxi was keurig op tijd en reed rustig: phuc vu; khanhvu 2/26 nguyen hoang

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Heel mooi hotel! Alles goed verzorgt en netjes. Ook het ontbijt is erg uitgebreid. De locatie is ook zeer fijn, lekker chillen aan de rivier. Wat jammer was, was dat er naast ons een nieuw hotel uit de grond gestampt werd, hierdoor elke dag rond 7 uur al wakker.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 15 mei 2018 via mobiele applicatie

Vriendelijk personeel, prachtige tuin, lampionmaken en demonstratie van de locale gerechten iedere dag om 4 uur, met live gitaarmuziek. Lekker ontspannen en door de tuin niet te heet. Je kan rustig aan het water zitten of de boot nemen naar het centrum. Alle keus bij het ontbijt. Mooiste hotel dat we hadden.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

We hadden goede verwachtingen van dit hotel maar het viel toch een beetje tegen. Een gedeelte van het personeel lijkt niet zoveel zin in hun werk te hebben en zijn niet zo vriendelijk. We kregen een kamer op de begane grond, deze zat vol met schimmel(door de laatste overstroming) en rook ontzettend muf. Gelukkig werd dit na ons aangeven wel gelijk opgepakt en kregen we een kamer op de eerste etage. Deze kamer was ruim met een redelijk ruime badkamer en een grote douche. vervoer niet vanuit het hotel regelen,het is 2x zo duur als vervoer particulier! Ontbijt ruim en goede keuze.

Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 6 november 2017

Laatste 4 nachten van onze reis hier doorgebracht.Schitterende locatie aan de rivier , alle mogelijke accommodatie is voorzien , Vriendelijk personeel , doch vrij afstandelijk.
Kwaliteitsontbijt , weinig lunch of diner genomen in hotel , gezien het zeer groot aantal restaurants in de onmiddellijke nabijheid , die toch veel goedkoper waren.

Datum van verblijf: oktober 2017