Beoordeeld op 17 november 2017 via mobiele applicatie

Wij hadden in eerste instantie 2 nachten geboekt maar hebben er uiteindelijk nog een achteraan geplakt. Zeer vriendelijk personeel die onze vlucht naar Phu Cuoq hebben geboekt en een taxi naar het vliegveld.

Datum van verblijf: november 2017
GreenHeavenResort, Manager van Green Heaven Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2017

Geachte Ilse d,

Bedankt voor je beoordeling voor ons resort. Bedankt dat je voor ons hebt gekozen en bij ons bent gebleven.
We hopen dat je een geweldige vakantie bij ons hebt gehad. We kijken er naar uit om je weer bij ons resort te verwelkomen en hopen dat je langer bij ons blijft.

Bedankt en God zegene,
Manager van Green Heaven Resort & Spa

Beoordeeld op 26 september 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier 2 nachten geweest in september. Het is een prachtig hotel.
Het zwembad en de kamers zijn heel schoon. En het ontbijt was lekker Het personeel was heel aardig. Een aanrader
Bedankt chau & thuy

Datum van verblijf: september 2017
GreenHeavenResort, Manager van Green Heaven Resort & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 september 2017

Beste Robin A,

Bedankt voor uw recensie bij Green Heaven Resort & Spa. Het is ons genoegen om te weten dat je van je bent genoten.

Wij hopen u van harte welkom in de toekomst. Hoop je snel te zien.

Dank je wel en God zegene,
Manager van Green Heaven Resort & Spa

Beoordeeld op 4 september 2017 via mobiele applicatie

Top hotel! Geweldige locatie, goede faciliteiten en heel aardig personeel. Het eten in het restaurant was goed en de kamer was erg verzorgd.

Met name Chau en Thuy waren erg aardig en behulpzaam! Bedankt!

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Green heaven is een super hotel. We boekten in eerste instantie 3 nachten, maar vonden hoi an zo geweldig dat we langer wilden blijven. Bijboeken was geen probleem, en we konden ook later uitchecken. Het ontbijt was goed verzorgd, de locatie is super! Op een steenworp van alle bezienswaardigheden.
Thu'y en Chau hebben ons heel goed geholpen met alles. Zoals het checken van de vluchtinformatie en regelen van vervoer of excursies.
Ik zou dit hotel zeker aanbevelen.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 3 augustus 2017 via mobiele applicatie

Green Heaven is een mooi schoon hotel in het centrum van Hoi An. De kamers zijn vrij klein. In onze kamer kon de douchekop niet worden opgehangen. Het ontbijt is goed.
Toen wij er waren was het weekend. In de nacht van zaterdag op zondag was er vanaf 6 uur s ochtends een enorm lawaai in het zwembad door spelende kinderen. Door de bouw van het hotel (allemaal Lisse gebouwen met een soort gangen ertussen) galmde dit door het hele hotel. Er kwamen kennelijk veel klachten hierover de volgende ochtend. Bij het ontbijt liep apart iemand rond om te vragen hoe je geslapen had. Het antwoord was: niet erg goed. Daarop werd geantwoord dat we dan beter in een ander seizoen hadden kunnen komen. Bij het uitchecken kwam de receptioniste er ook nog op terug. Zij zei dat het in de zomer in de weekenden altijd zo vroeg lawaaierig was. Als we rust wilden hadden we beter door de week kunnen boeken.

Datum van verblijf: juli 2017