Beoordeeld op 29 augustus 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel met lekker koel zwembad(je). Mooie locatie net buiten het oude centrum. Vriendelijk personeel en ook prima ontbijt. Badkamer is eenvoudig maar wel schoon. Niet luxe maar wel prima kwaliteit prijs verhouding.

Beoordeeld op 22 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijne kamer met een schone, luxe badkamer. Ideale ligging, dichtbij het oude centrum. Het hotel ligt aan een grote straat, hier hoor je niks van op de kamer (301). Een fijn zwembad, wat regelmatig schoon wordt gemaakt. Heel vriendelijk personeel. Ook na het uitchecken mochten we nog gebruik maken van het zwembad en de handdoeken/douche. Een aangenaam verblijf!

Beoordeeld op 19 augustus 2018

Iets duurder dan de rest (nog maar 10 dollar), maar zeer aan te bevelen.
Ideaal gelegen in het oude centrum van Hoi An.
Mooie, verzorgde kamers, nr 302 ( op de 4e verdieping was de kamer iets kleiner , zonder bad en minder luxueus) Het zwembadje was zeer aangenaam na een hele dag vertoeven in Hoi An.
Het personeel is supervriendelijk en zeer behulpzaam. Een zeer uitgebreid en divers ontbijt!
Een klein minpuntje is misschien de afstand naar het strand, dit is per taxi te doen ongeveer een 70000 VND of je kan ook een fiets huren.

Kamertip: op de 4e verdieping was de kamer minder luxueus, geen bad
Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam en ze hadden goede tips voor activiteiten in de buurt. We hebben zelfs nog een extra nacht geboekt. De locatie is echt perfect. Vlakbij het oude centrum en alles op loopafstand. Het zwembad was echt heerlijk nadat je in de warme stad hebt gelopen, dan voel je je weer helemaal opgefrist. De bedden waren lekker. Echt een aanrader..

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 19 maart 2018 via mobiele applicatie

In februari een reis door Vietnam gemaakt en in het Than Van hotel terecht gekomen (op advies van onze dochter die 2 jaar geleden ook hier was). Het is een erg leuk hotel met een zwembad in de patio. Een erg lekker en uitgebreid ontbijt!
En super aardig en behulpzaam personeel!! Met name aan Kelly, die een aantal excursies en treinreizen voor ons geregeld heeft, hebben wij bijzonder mooie herinneringen. Dit hotel is een absolute aanrader!

Datum van verblijf: februari 2018