Beoordeeld op 2 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in dit hotel tijdens onze familie rondreis (3 nachten) in een bungalow aan het zwembad. De kamers was heel groot evenals het bed. Ik kan me niet herinneren ooit in zo’n groot bed geslapen te hebben. (Denk 3x2,20m). Hotel heeft een mooi zwembad en een mooi strand. De faciliteiten en de verzorging/onderhoud van de ruimtes is heel goed. Netjes en schoon. Restaurant serveert lekkere gerechten zowel tijdens lunch als diner. Ontbijt is in buffet vorm maar ook goed verzorgd. De beach bar is mooi legen en serveert lekkere cocktails welke tijdens happy hour voor half geld zijn . Je kunt goed een strand wandeling maken wat ik graag doe want het loopt uitgestrekt door. Kortom wij waren uitermate tevreden over dit hotel. Mochten wij terug komen in Hoi An dan komen we hier zeker terug. Bedankt team Palm Garden

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 11 maart 2018 via mobiele applicatie

Prachtig hotel dat ligt in een schitterende tuin. Wij hadden een bungalow aan zee. De kamers anex badkamer zijn zeer groot. Aan de zeekant nog een groot terras .
Buitengewoon uitgebreid ontbijt.
Prachtig verwarmd zwembad. Meerdere restaurants op het terrein.

Datum van verblijf: maart 2018
VAN DUNG L, Người quản lý van Palm Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 maart 2018

Dear our valued guests,

Thank you for your comments on Tripadvisor and all your world have made excellent value to the service and facilites we are offering to our guests. I am quite happy that everything at the resort made you satisfied and up to your expectation. I guarrantee every mintue making improvment so that we will always serve better every of our guests who stay with us. We look forward to serve you with excellent service at next time you visit us.

best regards
van dung le
room division manager

Beoordeeld op 23 augustus 2017 via mobiele applicatie

Palm beach is een heerlijk resort van alle gemakken voorzien. Het zwembad is groot alleen en het privé strand is super. De kamers zijn groot. Het prachtige Acient town ligt op ca. 4 km van het resort.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde alleen
VAN DUNG L, room division manager van Palm Garden Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Dear CSchilder,

It was great to read your comments on Tripadivsor in which you had mentioned us as a lovely resort, private beach and nice room which all made your stay enjoyable. I thank you very much that you chose us for your holiday and hope that we will have another chance to serve you again at the resort.

best regards
van dung le
room division manager

Beoordeeld op 23 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit resort is van alle gemakken voor zien. Een prachtig strand, een zeer mooi zwembad, zeer ruime en luxe kamers en een prachtige tuin. Het resort heeft diverse restaurants en bars (met bijpassende prijzen) maar ook in de omgeving zijn diverse leuke restaurantjes.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel!
Wij verbleven in een bungalow met pool view.
Fantastisch groot en netjes.
Keurig zwembad.
Ontbijt was goed, veel keuze..
Avondeten beter in Hoi An zelf voor een fractie van wat je in hotel betaald.. en nog beter ook...
Leuk om drie dagen op adem te komen na een rondreis van 14 dagen.

Datum van verblijf: juli 2017