Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.697)
Beoordelingen filteren
2.697 resultaten
Waardering van reizigers
1.977
567
120
22
11
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.977
567
120
22
11
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.697 beoordelingen
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

We verbleven in dit hotel van 5 tot en met 8 juni 2019. We hadden hoge verwachtingen voor een Anantara maar hélaas was dit niet wat we ervan verwacht hadden! Het onthaal begon al goed Hue de dame in kwestie begon al waar we kleren zouden laten maken, ons gezicht stond toen al op onweer. We hadden een garden room dicht bij het zwembad met krijsende kinderen niet dat we iets tegen kinderen hebben maar 1 zwembad voor zo’n groot complex??? Wat het ontbijt betreft, in de zaal kon er ook amper een lach af buiten bij degene die eieren bakte, die sprak nog tegen de mensen. Naar ons aanvoelen was het personeel ook niet zo goed bekwaam Hong moest constant info vragen aan haar collega naast haar toen we info vroegen over een uitstap naar de Golden Bridge ( wat ook véél té véél was meer dan 5 mio Vietnamese Dong) via het hotel we zijn er uiteindelijk erheen geweest in een 4x4 voor 55 Dollar!
Conclusie was niet dé Anantara die we voor ogen hadden, volgende keer slapen we hier zeker niet meer!

Datum van verblijf: juni 2019
Bedank merveilled2015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ph0even, General Manager van Anantara Hoi An Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juni 2019
Google-vertaling

Dear merveilled2015,

Thank you for the feedback and we are sorry that the hotel did not meet your expectations.

Our team are known for their friendliness so we are sorry that you did not feel this, we definitely take this feedback very seriously..

Thank you again for sharing your concerns.

With our best wishes

Pieter van der Hoeven
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 juni 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst aan de receptie werden we onmiddellijk aangesproken met de vraag of we geen kleermaker nodig hadden? Zo wil ik niet ontvangen worden. Je hoort en leest veel over hotels die vervolgens heel veel geld in hun zakken steken als je iets gaat kopen, dit blijkt er dus ook zo eentje te zijn. De 2 restaurants die werden aangeraden zijn dan ook de 2 die op de massa toeristen gericht zijn en je zo snel mogelijk willen buiten kuisen om aan de volgende lading te beginnen. De kamer is zeker ok en heel ruim en proper, je krijgt hele grote handdoeken voor je af te drogen, zeker een pluspunt. We hadden eentje met uitzicht op “de tuin” in werkelijkheid is dit dan gewoon het perkje tussen ons en de volgende blok kamers. Het zwembad is, zoals velen zeggen, ietwat een teleurstelling, de bedjes aan het zwembad zijn wel heel goed.
Toen wij er lagen was het alsof alle krijsende kinderen bij elkaar waren. Er werd gespeeld met ballen waardoor je moest uitkijken dat je er geen recht in je gezicht kreeg. Heb je kinderen, leuk. Heb je er geen.. dan wil ik rustig liggen en geen gekrijs en gebrul horen. Prijs kwaliteit is dit de grootste tegenvaller tijdens onze doorreis in Vietnam. Ontbijt vond ik niet wauw in vergelijking met de andere aangedane hotels. We hoorden voor een trip te boeken via het hotel naar enkele bezienswaardigheden in de buurt. Je betaalt hier zeker het dubbele! Niet in dit hotel geboekt dus.
De jongen die helemaal in het begin hotel staat om je welkom te heten , en de zwangere receptioniste zijn wél heel vriendelijk. Bij het ontbijt was de jongen die voor de eitjes naar keuze zorgt wel heel vriendelijk in tegenstelling tot de vrouwen die bedienen. Ben je op zoek naar rust, een leuk zwembad om na een uitstap in de hitte te relaxen en heb je geen kinderen? Zoek een alternatief :-)

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde met een partner
Bedank chermoline
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ph0even, General Manager van Anantara Hoi An Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 juni 2019
Google-vertaling

Dear chermoline,

Thank you for the feedback on your recent stay with us.

We are all very sorry that we were not aware of your concerns during your stay so that we may have taken corrective action.

We very much appreciate your feedback and rest assured that we do offer the very best value we can in comparison with other properties of similar stature in our area.

With renewed apologies

Pieter van der Hoeven
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 februari 2019

Het hotel is heel goed. Prima service. Mooie grote kamer. Fijne douche. Lekker bed.
Op mooie locatie gelegen. Vlak bij Hoi An.
Restaurant is wat minder. Eerste keer wel heel goed, maar tweede dag buffet en dat was niet geweldig.
Ontbijt was wel goed.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Hans_10
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ph0even, General Manager van Anantara Hoi An Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 februari 2019
Google-vertaling

Dear Hans_10,

We are pleased that the majority of your stay was special.

We take good note that you did not enjoy as much one evening at Hoi An Riverside and rest assured we will be reviewing to improve, we really do appreciate you sharing this with us.

All the team await your return.

Pieter van der Hoeven
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 juli 2018

Heel tof en mooi hotel. Niet heel groot. Super vriendelijke bediening.
Mooi gelegen naast rivier en op wandelafstand van de oude stad.
Gelegenheid om prive diner te reserveren, Dinner by Design. Een absolute aanrader!
De Chef Geert-Jan weet perfect verschillende kookstijlen te combineren en houdt ook steeds Vietnam in ere door lokale producten toevoegen. En te koken op authentieke wijze.

Datum van verblijf: juli 2018
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Flip1990
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Trinh N, Manager van Anantara Hoi An Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018
Google-vertaling

Dear Flip O,

Thank you for taking the time to provide your feedback. It is heartening to read that your recent experience with us was so memorable and you enjoyed your private Dining by Design. We are very much appreciative of your recommendation about Chef Geert, I have thanked him in particular for her efforts. We look forward to welcoming you back.

With our best wishes,
Pieter van der Hoeven
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 april 2018 via mobiele applicatie

Hotel is prachtige gelegen aan de rivier waar het heerlijk rustig vertoeven is.
Kamers zijn ruim en zeer luxe uitgerust.
Eten en bediening is fantastisch zeer vriendelijk en goed Engels.

Vanuit het hotel ben je direct in het oude centrum wat uitstekend is!
Echt aanrader!

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde met familie
Bedank AGlovesfood
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ph0even, General Manager van Anantara Hoi An Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 april 2018
Google-vertaling

Dear Vaartjes,

We are pleased that you enjoyed your experience at Anantara.

Chef shared with me your appreciation too and we all look forward to seeing you again in the not too distant future, with your family we understand next time.

With renewed thanks

Pieter van der Hoeven
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken